Secom, afaceri în creștere cu 33%

Secom, afaceri în creștere cu 33%

Secom, companie românească specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a finalizat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 16,3 milioane de euro, în creștere cu 33% față de 2015, când afacerile Secom se situau la 12,2 milioane de euro.  În 2016 compania a avut o dinamică de dezvoltare mult mai accelerată față

Farmaciile Dona actualizează Lista Verde

Farmaciile Dona actualizează Lista Verde

Farmaciile Dona anunţă continuarea programului Lista Verde şi actualizarea lui cu 10 noi produse de larg interes. Lista Verde cuprinde atât OTC-uri (medicamente eliberate fără prescripţie medicală) frecvent solicitate în farmacii, precum şi suplimente alimentare recomandate în afecţiuni cu incidenţă crescută: răceală, gripă, durere, cefalee, imunitate scăzută, tulburări gastro-intestinale sau hepatice. „Am lansat conceptul Lista Verde în vara anului 2014,

O noua asociatie in industria farmaceutica

O noua asociatie in industria farmaceutica

Industria farmaceutica are de acum inainte o noua asociatie, reprezentativa pentru segmentul de medicamente fara prescriptie, suplimente alimentare si dispozitive medicale pentru ingrijire personala. Principalul obiectiv al Asociatiei Romane a Producatorilor de medicamente fara prescriptie, suplimente alimentare si dispozitive medicale (RASCI) este acela de a promova deschis si informat medicamentele fara prescriptie, suplimentele alimentare si dispozitivele medicale pentru ingrijire personala

Alevia tinteste o cifra de afaceri de 10 milioane de euro pana in 2020

Alevia tinteste o cifra de afaceri de 10 milioane de euro pana in 2020

Compania romaneasca specializata in productia de suplimente alimentare si ceaiuri Alevia a anuntat o crestere a vanzarilor in trimestrul al treilea din acest an, de +6%,  comparativ cu trimestrul doi al acestui an. Cifrele sunt sustinute de finalizarea extinderii fabricii din Falticeni, judetul Suceava, investitie care s-a ridicat la un milion de euro, cat si de accelerarea vanzarilor unui produs

Explozia suplimentelor alimentare

Explozia suplimentelor alimentare

Preocupati din ce in ce mai mult de un stil de viata sanatos, romanii au contribuit la cresterea exponentiala a pietei suplimentelor alimentare, care, daca isi mentine ritmul actual, se va dubla in 5 ani. Este aproape imposibil sa nu auzim zilnic: “Acesta este un supliment alimentar. Cititi cu atentie informatiile de pe ambalaj”, fie la radio, cand suntem blocati