Noua campanie de comunicare Telekom

Noua campanie de comunicare Telekom

Telekom Romania a lansat campania de comunicare “Europa”, inițiată de Deutsche Telekom la nivel european. Noua campanie, lansată în Germania la mijlocul lunii iulie, îl are în rolul principal pe tenorul Andrea Bocelli, iar România se numără printre cele 12 țări europene (Albania, Austria, Croația, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia şi Slovacia) în care Deutsche Telekom va lansa

Schimbari in managementul Telekom Romania

Schimbari in managementul Telekom Romania

Grupul Telekom Romania a anuntat o serie de schimbari la nivelul echipei de management, care intra in vigoare de la data de 1 mai 2016. Astfel, Frantisek Mala va prelua functia de Director Executiv Comercial pe Segmentul Rezidential Romania, inlocuindu-l pe Mathias Hanel. Frantisek Mala va fi responsabil de coordonarea activitatilor destinate clientilor rezidentiali, centrate pe initiativele comerciale. Frantisek Mala

Femeile din mediul de afaceri romanesc, subiect de film documentar

Femeile din mediul de afaceri romanesc, subiect de film documentar

Bogdan Rusu continua seria de documentare despre business cu un nou episod din seria de filme documentar „Modele de Succes by Antreprenori Anonimi. „Modele de Succes: Femeile din mediul de Afaceri” este al treilea episod din seria de filme ce poate fi vizionat gratuit. De data aceasta, subiectul principal al materialului, cu o durata de aproximativ o ora, sunt femeile

Acorduri istorice intre Telekom si Orange pe piata de comunicatii din Romania

Acorduri istorice intre Telekom si Orange pe piata de comunicatii din Romania

Telekom si Orange au semnat doua acorduri cu impact major pe piata de comunicatii din Romania: roaming national, pe 4G, pentru clientii Telekom, dar si acces Orange la reteaua fixa urbana de fibra optica a Telekom. Astfel, Telekom Romania a incheiat un acord de roaming national cu Orange , clientii sai putand utiliza reteaua Orange 4G/4G+, chiar și atunci cand

Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Top 10 cele mai responsabile companii din Romania

Coca-Cola HBC, Raiffeisen, Ursus, Heineken, Petrom, Telekom, Rompetrol, ALRO , CEZ Distributie si Auchan sunt considerate cele mai perfomante companii din Romania in abordarea responsabilitatii sociale, potrivit Romania CSR Index 2015, lansat de The Azores. Topul este o premiera in Romania, se afla la prima editie si va fi realizat anual pentru a analiza performantele companiilor in timp. Foto:© Weerapat

Comunicare in era integrarii

Comunicare in era integrarii

Companiile comunica tot mai mult catre clienti si partenerii de business, dar extrem de importante sunt si mesajele catre propria organizatie. Marea provocare este alinierea acestei comunicari. Pentru Raluca Ezaru, Internal Communication, Corporate Events & Corporate Responsibility Manager la Telekom Romania, ultimul an a stat sub semnul efortului de a traduce viziunea noii companii integrate la nivelul comunicarii interne. Cum

Storytelling si tehnologie

Storytelling si tehnologie

Profesionistii care comunica in numele companiilor sunt intr-o lupta permanenta cu timpul si cu avalansa de informatii din interiorul si din afara organizatiei. Cum e viata la granita dintre companie si publicurile sale? Diana Iosu, Media Relations & External Communications Manager, Telekom Romania, a ales asumat sa nu aiba liniste prin natura jobului sau. Stie ca orice subiect aparent banal

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campania Telekom de Craciun a fost realizata aproape in totalitate de copii. GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea celor mici pentru a realiza o campanie imaginata si povestita de copii, agentiei revenindu-i doar rolul executional. De la oferta, la spoturi si headline-uri, toate materiale campaniei au la baza echipa de creatie compusa din copywriterii Maria, Ioana si

A sasea editie How to Web Conference 2015

A sasea editie How to Web Conference 2015

Peste 1000 de profesionisti in domeniul tehnologiei vor participa pe 26 & 27 noiembrie la editia cu numarul sase a How to Web Conference, cel mai important eveniment dedicat inovatiei si antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. In paralel se va desfasura si cea de a patra editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat pentru 32 de startup-uri cu potential

Provocarea PR Xchange, la start

Provocarea PR Xchange, la start

Pentru doua zile, sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza. Mai mult, ei vor schimba tabara. Vor lucra la client pentru a intelege mai bine nevoile companiilor si ritmul in care acestea functioneaza. La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze doua zile in agentii de comunicare pentru a vedea cum gandesc oamenii