Publicitatea neconvențională și monetizarea conținutului TV

Publicitatea neconvențională și monetizarea conținutului TV

Fie că este vorba de proiecte dezvoltate prin localizare, fie sunt gândite proiecte noi pentru clienții locali, publicitatea neconvențională este un pariu pe care echipele de vânzări îl pun din ce în ce mai des. Ce impact au aceste soluții și cum se schimbă monetizarea conținutului TV? Ne explică Dan Grămadă, Brand Partnership Senior Manager la Discovery Networks CEEMCA &

PRO TV: rezultate financiare și de audiență

PRO TV: rezultate financiare și de audiență

Grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), parte a Central European Media Enterprises LTD, și-a anunțat rezultatele financiare și de audiență pentru trimestrul al treilea și primele nouă luni ale anului 2017. CME a obținut o creștere de 9,7% a venitului net, calculat

Fort Boyard revine la ProTV

Fort Boyard revine la ProTV

După 20 de ani de la prima difuzare în România, Pro TV reia fenomenul Fort Boyard și se pregătește să lanseze un nou format de emisiune de divertisment.  În fiecare ediție a noii emisiuni, câte o echipă formată din cinci celebrități din România va intra în Fort Boyard și va încerca să ducă probele la capăt, pentru a deschide comoara

O noua imagine Discovery HD Showcase

O noua imagine Discovery HD Showcase

Discovery Networks relanseaza televiziunea Discovery HD Showcase in Europa, Orientul Mijlociu si Africa incepand cu 1 decembrie. Schimbarea va aduce un nou logo, o noua identitate vizuala on-air si o grila extinsa de programe in exclusivitate ce pot fi urmarite doar pe acest canal, precum si de cele mai indragite emisiuni difuzate pe Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science si,