Continut, conexiuni si creativitate

Continut, conexiuni si creativitate

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public Advisors

Campanie pentru cariere pe viata

Campanie pentru cariere pe viata

Universitatea Romano – Americana a lansat campania de comunicare integrata “Invata sa fii cineva. Pe viata.” Campania, dedicata admiterii la facultate, poarta semnatura agentiei Weapons of Public Attraction si este sustinuta de tactici de PR, gandite si executate de agentia The Public Advisors. Campania se bazeaza pe conceptul “pleasant education” si promoveaza o viziune de viitor bazata pe cariere stabile,

Branding de oras

Branding de oras

Primaria Municipiului Botosani are de acum inainte un manual de identitate vizuala. Acesta a fost creat de agentia The Public Advisors. Manualul de brand explica logo-ul si sloganul Municipiului Botosani. Documentul defineste culorile oficiale, spatierea, fonturile si fundalurile care vor fi folosite in demersuri oficiale. De asemenea, unul din rolurile manualului este acela de ghid pentru aplicarea corecta a identitatii

The Public Advisors s-a afliat retelei globale a Tudor Reilly

The Public Advisors s-a afliat retelei globale a Tudor Reilly

<p> Agentia de relatii publice si comunicare, The Public Advisors, si-a afiliat departamentul de  Health & Beauty PR la reteaua globala a Tudor Reilly din Londra.</p> <p>  </p> <p> Tudor Reilly este o agentie specializata in comunicarea produselor si serviciilor din industria medicala cu o retea globala de agentii afiliate in tari precum: Statele Unite ale Americii, Canada, Brazilia, Argentina,