Branding de oras

Primaria Municipiului Botosani are de acum inainte un manual de identitate vizuala. Acesta a fost creat de agentia The Public Advisors.

Manualul de brand explica logo-ul si sloganul Municipiului Botosani. Documentul defineste culorile oficiale, spatierea, fonturile si fundalurile care vor fi folosite in demersuri oficiale. De asemenea, unul din rolurile manualului este acela de ghid pentru aplicarea corecta a identitatii vizuale transpunerea vizualului in comunicare.

In forma fizica este vorba despre elemente de identitate precum design-ul foilor cu antet si/sau subsol; design-ul cartilor de vizita, al mapelor de prezentare, al pliantelor si brosurilor sau design-ul de afisuri, blocnotes-uri si plicuri,disponibile in mai multe formate (DL, C5, C4, C3, A4). A fost importanta si definirea elementelor de personalizare ce implica machetele de materiale promotionale pentru evenimente, precum banner-ele orizontale, verticale si cele de tip spider. Accesoriile administrative si de protocol precum lenyard-urile, felicitarile, fanioanele si legitimatiile pentru angajati au primit o linie unitara de design. Panourile temporare si placile permanente care sunt aplicate pentru semnalizarea unor edificii, monumente sau lucrari municipale au fost aliniate la acelasi standard de identiate vizuala.

In cee ceea ce priveste transpunerea identitatii vizuale in digital si online, manualul de branding a oferit trasarea unor linii de identitae privind designul si layout-ul de website, formatul newsletter-elor, semnaturile de e-mail si banner-ele digitale.

In incheierea documentului au fost prezentat un ghid de folosire corecta a identitatii vizuale si exemple prin care aceasta ar putea fi folosita incorect.

Echipa care a lucrat la manualul de identitate vizuala al Primariei orasului Botosani a fost compusa din Florin Mare (Brand Strategy Consultant), Raluca Mihalachioiu (Fondator The Public Advisors) si Tiberiu Barbu (Public Advisor).

Agentia The Public Advisors are in portofoliu si alte proiecte din sfera construirii brandurilor de oras. Dintre cele mai cunoscute: Festivalul National de Romante ‘’Crizantema de Aur’’ si Zilele Cetatii Targoviste. Pentru clientul Primaria orasului Targoviste (origanizatorul celor doua evenimente) agentia a prestat servicii de media relations, event management, social media strategy.

The Public Advisors este o agentie de relatii publice si comunicare cu o experienta de 6 ani pe piata din Romania, care ofera servicii de PR online si offline in domenii precum retail, real estate, fashion, health&beauty, corporate. Printre clientii The Public Advisors se numara Agentia Nationala de Presa AGERPRES, ALD Automotive (parte a Group Societe Generale), INDESIT, Hotpoint, SKANSKA, Ploiesti Shopping City, BUPA International, ROCHE Romania, Crowne Plaza, IL PASSO, Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, DENT ESTET, magazinele bam boo, ARGO Real Estate Opportunities Fund, ERA Shopping Park Iasi si Oradea, Green Dental, Anchor Group, AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest, TEDxBucharest, MediHelp International, Crizantema de Aur sau Zilele Cetatii Targoviste.