Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de vară Timișoreana prin care brandul face cinste românilor cu cinci milioane de beri. Timișoreana continuă aniversarea a 300 de ani de la înființarea fabricii, prin această campanie declinată în TV, radio și digital. Spotul campaniei  Până pe 31 octombrie, oricine va cumpara un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze

Un brand de 300 de ani

Un brand de 300 de ani

Timișoreana sărbătorește în acest an 300 de ani de tradiție în fabricarea berii. Povestea Timișoreana a început în anul 1718, când s-a înființat prima fabrică de bere de pe teritoriul României, la ordinul Principelui de Savoya. Aniversarea a fost sărbătorită la Timișoara, unde a început povestea brandului. Timișorenii au asistat la un moment cu o semnificație istorică și simbolică: o

De la local la global

De la local la global

Timisoreana este brandul de bere cel mai apreciat de romanii care traiesc in strainatate, pentru ca este unul dintre produsele care le amintesc de casa si ii ajuta sa depaseasca mai usor dorul de tara. Romanul Ion Ene a locuit timp de sase ani in Marea Britanie. In tot acest timp, dorul de casa a fost un sentiment care l-a

Sarbatori Acasa, cu Timisoreana

Sarbatori Acasa, cu Timisoreana

In pragul Sarbatorilor de iarna, Timisoreana lanseaza campania “Sarbatori Acasa” prin care si-a propus sa readuca in prim plan traditia felicitarilor primite in casutele postale. Pana pe 15 decembrie, pe site-ul campaniei, vizitatorii pot alege una dintre cele 30 de felicitari cu design diferit care vor inspira cele mai bune ganduri ce vor ajunge apoi catre cei dragi prin posta.