Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de vară Timișoreana prin care brandul face cinste românilor cu cinci milioane de beri. Timișoreana continuă aniversarea a 300 de ani de la înființarea fabricii, prin această campanie declinată în TV, radio și digital.

Spotul campaniei 

Până pe 31 octombrie, oricine va cumpara un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze de 500 de ml de „Timișoreana Original”. Spotul care marchează momentul arată „drumul” pe care îl parcurge berea, cu butoiul din fabrică până la oamenii care se vor cinsti cu ea.

Totodată, Timișoreana pornește la drum către 55 de orașe din România într-o caravană, „Drumul Butoaielor” prin care brandul va sărbători împreună cu românii cei 300 de ani de tradiție prin conectarea directă cu aceștia.

Echipa GMP și Webstyler: Theodor Sandu – Creative Director, George Popa – Art Director, Corneliu Radu – Copywriter, Dana Pascu – Head of Strategy, Catrinel Manolescu – Group Account Director, Ioana Dumitrășcuță – Senior Account Manager, Laura Coroiu – Jr Account Executive, Cosmin Hrițcu – AV Producer, Felicia Batovici – Digital Account Director, Elena Cîrîc – Head of Social Media, Cosmin Nicola – Art Director.

Echipa Timișoreana: Mihai Bârsan – VP Marketing, Iulia Dobre – Senior Brand Manager, Sorin Tudor – Brand Manager, Ioana Popescu – Brand Manager, Ștefania Diaconu – Jr Brand Manager, Andrei Uța – Jr Brand Manager.