Publicitatea neconvențională și monetizarea conținutului TV
Fie că este vorba de proiecte dezvoltate prin localizare, fie sunt gândite proiecte noi pentru clienții locali, publicitatea neconvențională este un...
Fie că este vorba de proiecte dezvoltate prin localizare, fie sunt gândite proiecte noi pentru clienții locali, publicitatea neconvențională este un...
[caption id="attachment_26939" align="alignleft" width="234"] Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România[/caption] Vodafone România a încheiat un acord cu Telekom Romania pentru servicii...
UPC celebrează 25 de ani de prezență pe piața din România printr-o serie de inițiative care vor continua să aducă inovațiile...
Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în al doilea trimestru al anului cu peste 15% față de aceeași perioadă a...
Calitatea imaginii programelor de televiziune este deosebit de importantă pentru telespectatorii români. Pe parcursul ultimilor ani, oamenii au devenit din ce...
Eurosport lansează campania „Fuel Your Summer”. Clipul, realizat sub forma unui blockbuster, surprinde pasiunea fanilor de sport şi prezintă competițiile de talie mondială ce...
Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de muncă? Studiul...
Discovery Networks isi consolideaza echipa de management pe zona de sport. Mircea Medaru este numit Head of Sports pentru Europa Centrala...
Marta Usurelu, redactor-sef al revistei Biz, se afla la Paris, la invitatia Netflix, la un eveniment dedicat noutatilor pe care le...
[caption id="attachment_12273" align="alignleft" width="525"] Claudia Ion, director comercial al diviziei TV a Intact Group[/caption]La trei luni de la numirea in functia...
GDF SUEZ Energy Romania anunta schimbarea marcii comerciale in ENGIE. Adoptarea noului brand face parte din procesului international de rebranding al...
In primul an de prezenta pe piata romaneasca a brandului Telekom, ofertele de pachete integrate fix-mobil MagentaONE au atras 150.000 de...
Studiul Ericsson ConsumerLab TV & Media 2015 analizeaza modul in care obiceiurile de consum TV si video se schimba, consumatorii dedicandu-si...
GfK Consumer Panel Services Romania a lansat GfK Crossmedia Link, o solutie integrata de masurare a expunerii media pentru TV, radio,...