Publicitatea neconvențională și monetizarea conținutului TV

Publicitatea neconvențională și monetizarea conținutului TV

Fie că este vorba de proiecte dezvoltate prin localizare, fie sunt gândite proiecte noi pentru clienții locali, publicitatea neconvențională este un pariu pe care echipele de vânzări îl pun din ce în ce mai des. Ce impact au aceste soluții și cum se schimbă monetizarea conținutului TV? Ne explică Dan Grămadă, Brand Partnership Senior Manager la Discovery Networks CEEMCA &

Vodafone va folosi infrastructura Telekom pentru internet fix și TV

Vodafone va folosi infrastructura Telekom pentru internet fix și TV

Vodafone România a încheiat un acord cu Telekom Romania pentru servicii wholesale, pe baza căruia Vodafone va putea lansa servicii de internet fix și TV folosind rețeaua de fibră optică a Telekom Romania din zonele urbane. Cele două companii vor continua să concureze independent pe piaţă, fiecare operator urmându-şi propria sa strategie de dezvoltare, conform cu propriile planuri comerciale şi

25 de ani de inovație digitală de la UPC

25 de ani de inovație digitală de la UPC

UPC celebrează 25 de ani de prezență pe piața din România printr-o serie de inițiative care vor continua să aducă inovațiile tehnologice ale companiei mai aproape de clienții companiei. Startul campaniei “25 de ani de inovație” este marcat prin lansarea unei oferte aniversare care oferă 25% reducere timp de 25 de luni pentru pachetele de servicii Happy Home. Acestea oferă

Plus 15% pe piața bunurilor de folosință îndelungată

Plus 15% pe piața bunurilor de folosință îndelungată

Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în al doilea trimestru al anului cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, arată studiul GfK TEMAX pentru România. Cele mai importante creșteri le-au avut sectoarele telecom (+33%), electrocasnice mici (+20%) și foto (+24%). Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continuă creșterea, dar cu o dinamică mai scăzută în acest

Românii preferă HD

Românii preferă HD

Calitatea imaginii programelor de televiziune este deosebit de importantă pentru telespectatorii români. Pe parcursul ultimilor ani, oamenii au devenit din ce în ce mai interesați de tehnologia HD. Aproape 60% dintre români sunt dispuși să plătească în plus pentru canale HD. Anul trecut, de exemplu, doar 39% dintre participanții la un studiu despre consumul de televiziune erau dispuși să plătească

Vedetele sportului alimentează vara

Vedetele sportului alimentează vara

Eurosport lansează campania „Fuel Your Summer”. Clipul, realizat sub forma unui blockbuster, surprinde pasiunea fanilor de sport şi prezintă competițiile de talie mondială ce vor putea fi urmărite pe Eurosport, în această vară. Fanii sportului de pe întregul continent vor putea să se bucure de acțiunea plină de dramatism la care vor lua parte cei mai mari sportivi din lume. De la legendarul Giro d’Italia la

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Discovery Networks anunta un nou Head of Sports pentru CEE

Discovery Networks anunta un nou Head of Sports pentru CEE

Discovery Networks isi consolideaza echipa de management pe zona de sport. Mircea Medaru este numit Head of Sports pentru Europa Centrala si de Est, inclusiv in Romania Discovery Networks CEEMEA, divizie a Discovery Communications anunta numirea lui Mircea Medaru in functia de Head of Sports pentru Europa Centrala & de Est. Din biroul de la Bucuresti, Medaru ii va raporta

Biz in culisele “House of Cards”, alaturi de Kevin Spacey

Biz in culisele “House of Cards”, alaturi de Kevin Spacey

Marta Usurelu, redactor-sef al revistei Biz, se afla la Paris, la invitatia Netflix, la un eveniment dedicat noutatilor pe care le aduce in perioada urmatoare acest serviciu global de video streaming. Marta a aflat detalii din culisele “House of Cards”, chiar de la Kevin Spacey, care-l interpreteaza pe Frank Underwood, personajul principal al serialului-fenomen creat si difuzat de Netflix. Este

Claudia Ion: crestere de minimum 3,5% a bugetelor TV si in 2016

Claudia Ion: crestere de minimum 3,5% a bugetelor TV si in 2016

La trei luni de la numirea in functia de de director comercial al statiilor TV Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Euforia, ZU TV, precum si al platformelor online si mobile asociate acestora, Claudia Ion vorbeste despre planurile pe care le are in noua functie. De trei luni sunteti director comercial al diviziei TV a Intact. Care sunt motivele aceste