Bilant Cannes Lions 2013

Bilant Cannes Lions 2013

<p> Cea de-a 60-a editie a festivalului de publicitate Cannes Lions s-a incheiat sambata, 22 iunie, cu anuntarea castigatorilor in categoriile Branded Content & Entertainment, Film, Film Craft, Titanium & Integrated Lions.</p> <p>  </p> <p> Lista completa a  castigatorilor Cannes Lions 2013 poate fi citita <a href=”http://www.canneslions.com/work/2013/index.cfm”>aici</a>.</p> <p>  </p> <p> Prezenta agentiilor din Romania s-a  concretizat in trei premii: un

Un rebranding Universal

Un rebranding Universal

<p> Din aprilie 2012, focusul pe tehnologie, cercetare si studii de piata se va plia in cazul Universal McCann pe o noua identitate de brand, care va fi lansata la nivel international pentru intreaga retea.</p> <p>  </p> <p> Universal McCann renunta la “Curious minds for surprising results” si trece la “Curiosity works”. Schimbarea face parte dintr-un proces de rebranding care