Lecții de business: Veronica Savanciuc, Lowe Group

Lecții de business: Veronica Savanciuc, Lowe Group

Să avem curaj. Niciun business nu a început din comoditate, ci fiecare inițiativă de a crea ceva presupune un act de îndrăzneală și de asumare a unor riscuri. Curajul este esențial și pe parcurs, deoarece în orice business, la fel ca pe plan personal, avem nevoie să inovăm permanent, să ne reinventăm și să ne adaptăm tendințelor. Să ne implicăm

Primele doua decenii de Lowe in Romania

Primele doua decenii de Lowe in Romania

<p> Lowe, una dintre primele agentii de publicitate full service din Romania, care pornea la drum in 1993 cu numele de Plus Advertising, sub conducerea Veronicai Savanciuc si a lui Paul Radu, aniverseaza primii douazeci de ani pe piata locala de publicitate.</p> <p>  </p> <p> In 1995 agentia s-a afiliat la reteaua internationala Lintas, membra Interpublic, unul dintre cele mai

Brand Connection devine BPN

Brand Connection devine BPN

<p> IPG Mediabrands a lansat <a href=”http://www.bpnww.com”>Brand Programming Network</a>  (BPN), cea de-a treia agentie de media a grupului din Romania. Practic, prin aceasta lansare agentia Brand Connection, parte a grupului Lowe, s-a transformat in BPN. Compania va fi condusa de Ileana Tomescu (foto), din pozitia de Managing Partner si va opera pe piata locala sub umbrela grupului Lowe, condus de

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine