Viitorul suna Goodvertising

Viitorul suna Goodvertising

<p> Despre goodvertising si viitorul brandurilor, intr-un interviu acordat de <a href=”http://www.thomaskolster.com”>Thomas Kolster</a>, autor al lucrarii <a href=”http://www.goodvertising.info”>Goodvertising</a>, fondator al agentiei <a href=”http://www.goodvertisingagency.com”>Goodvertising</a> si al platformei <a href=”http://www.wheregoodgrows.com”>WhereGoodGrows.com</a>.</p> <p>  </p> <p> <strong>Oamenii sunt din ce in ce mai interesati de branduri care dau ceva in schimb societatii. Ce crezi ca determina cel mai mult aceasta schimbare sociala? </strong></p> <p> Pe

Goodvertising: la ce e buna publicitatea?

Goodvertising: la ce e buna publicitatea?

<p> Lui <a href=”http://www.thomaskolster.com “>Thomas Kolster</a> nu-i place publicitatea. Mai exact, uraste 99% din ceea ce se face in publicitate. De la aceasta idee si-a inceput cartea, in care a cautat sa adune 1% dintre campaniile care fac diferenta si conteaza cu adevarat – cele de goodvertising.</p> <p>  </p> <p> Intr-un interviu acordat in exclusivitate pentru Revista Biz, Thomas Kolster