Clienții Lidl contribuie la modernizarea școlilor din România
În perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei...
În perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei...
O cincime dintre copiii de la sat (21%) consideră că nu sunt niciodată sau sunt doar uneori fericiți, arată concluziile raportului...
Acțiunile responsabile schimbă lucrurile la nivel sistemic. Este fundamentul pe care și-a bazat PENNY strategia de sustenabilitate. Compania investește constant în...
Fundația World Vision România strânge fonduri pentru 3.500 de elevi din comunitățile sărace care au nevoie de tablete pentru a începe...
Cele mai mari organizații neguvernamentale din domeniul medico-social semnează împreună Decalogul pentru Sănătate: un apel către partidele politice și guvern pentru...
Marea majoritate a copiilor și adolescenților se simt stresați sau trec prin experiențe tulburătoare din cauza pandemiei de Covid-19 Pandemia de...
Trei sferturi dintre români cred că agricultura bio sau ecologică înseamnă produse sănătoase fără aditivi sau chimicale, arată un studiu online...