Management Stiri

Expansiunea Samsonite în România

20 mart. 2017 2 min

Expansiunea Samsonite în România

Reading Time: 2 minute

În următorii cinci ani, Samsonite România își propune să ajungă la 100 de magazine.

Samsonite România a înregistrat, anul trecut, o cifră de afaceri de 6,88 milioane de euro, în creștere cu 7% față de anul 2015. Compania își propune, pentru următorii cinci ani, atingerea unei ținte de peste 18 milioane de euro cifră de afaceri și deschiderea a 100 de magazine la nivelul întregii țări. Produsele Samsonite pot fi găsite astăzi în 25 de astfel de magazine.

Cu o activitate pe piața locală de peste 18 ani, General Business System – unic importator și distribuitor Samsonite în România – a reușit să se impună printr-o strategie care oferă cele mai bune prețuri din lume la produsele brandului, dar și printr-unul dintre cele mai bogate portofolii de produse de pe continent. Toate acestea s-au tradus printr-o creștere a cifrei de afaceri cu șapte procente, în condițiile în care în anul 2015 a înregistrat o creștere de 15% față de 2014.

Cifra de afaceri de 6,88 milioane de euro a fost acoperită în proporție de 60% de activitatea companiei în Bucureșri. Pentru a menține ritmul susținut de creștere, Samsonite România își propune să deschidă încă zece magazine până la finalul anului.

„Ne extindem rețeaua de magazine și vrem să punem accent mai ales pe magazinul online, dar asta nu înseamnă că nu ne vom păstra strategia celui mai mic preț mondial cu care ne-am impus pe piața locală. Dacă cineva își cumpără un produs Samsonite de la noi și găsește un preț mai mic în țară, va primi de la noi diferența. Șansele să se întâmple acest lucru sunt mici, deoarece știm sigur că avem cele mai mici prețuri din lume la produsele noastre”, spune Elena Bucur, Manager Vânzări și IT la General Business System.

Primele valize Samsonite au fost create în 1910, iar de atunci brandul a devenit sinonim cu excelența și fiabilitatea în domeniu. Ca urmare, Samsonite este la acest moment lider de piață la nivel mondial, deținând 75% din piața globală de profil și 80% din piața branded locală. Strategia prin care Samsonite s-a impus pe piață presupune investiția continuă în inovație, design și tehnologie, dar și menținerea prețurile la un nivel accesibil. Ca dovadă, prețurile produselor sale variază de la 50 la 500 de euro, cu 100 de euro prețul mediu al produsului Samsonite în România.

 Foto: Dreamstime

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: