Marketing

EY România are un nou director de brand, marketing și comunicare

23 nov. 2016 < 1 min

EY România are un nou director de brand, marketing și comunicare

Reading Time: < 1 minut

adriana-tabac-ey-romaniaAdriana Tabac s-a alăturat echipei EY România în calitate de director al departamentului de Brand, Marketing & Communication.

În noul său rol, se va ocupa de strategia de marketing și comunicare a EY, precum și de identitatea de brand a companiei.

Cariera Adrianei a început odată cu lansarea ProTV, iar în ultimii 20 de ani, a lucrat în agenții de PR (Image PR), în companii internaționale (Coca-Cola și Enel) și în zona antreprenorială (Class Living). La Coca Cola a fost brand manager pentru zona Balcanilor.

Are o diplomă de licență în limba și literatura română obținută în cadrul Universității din Chișinău și un masterat în științele comunicării, de la Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) din București.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 230.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 29,6 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2016. În România, EY este prezentă din 1992 și are peste 700 de angajaţi (România și Republica Moldova). Compania are birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău. EY România s-a afiliat în 2014 singurei competiții de nivel mondial dedicată antreprenoriatului, EY Entrepreneur Of The Year. Câștigătorul ediției locale reprezintă România în finala mondială ce are loc în fiecare an în luna iunie la Monte Carlo.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: