Retailerul de echipamente foto și accesorii, F64, estimează o cifră de afaceri de 25 milioane euro în acest an, creștere de 20% față de 2015.
“Eu spun că piața foto nu scade, ci se transformă. Avantajul nostrum este că vindem produse peste medie ca preț și performanțe, DSLR-uri sau camere video, cu caracteristici mai bune decât cele compacte, în scădere, pe fondul performanțelor în creștere ale telefoanelor inteligente”, a declarat azi directorul general F64, Marian Alecsiu. În 2015, cresterea a fost de 8% iar pentru 2017 se estimeaza tot o crestere de „două cifre”.
Vânzările online vor atinge o pondere de 60%, de la 52 – 53% în 2015, a precizat oficialul retailerului.
În ceea ce privește ponderea camerelor foto din totalul vânzărilor la F64, acestea reprrezintă 30%, din punct de vedere valoric. În urmă cu doi acest procent era de 40%. Lucru explicabil și prin extinderea portofoliului de produse în cadrul retailerului.
Potrivit lui Alecsiu, F64 deține 40% din piața DSLR în România, în timp ce Bucurestiul aduce 40% din vanzarile retailerului.
F64 este deținut de Marian Dan Alecsiu – 50% și Dorina Daniela Becheru – 50%.
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării: clienții care aduc la Kaufland recipientele…
Startup-ul fintech MetaWealth și One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane de euro pentru apartamente de închiriat,…
Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…
Performanța remarcabilă a UniCredit în trimestrul I 24, cu un impuls în toate liniile de taxe, marchează al 13-lea trimestru…
Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120 milioane lei pentru anul fiscal…
În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel…