Business

FAN Courier investește peste 10 mil. euro în FANbox, o rețea de lockere la nivel național

Reading Time: 3 minute

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, investește peste 10 milioane de euro pentru a dezvolta la nivel național rețeaua de lockere FANbox prin intermediul cărora clientul final nu va mai depinde de programul zilnic al curierului.

Compania a instalat deja primele 220 de lockere FANbox în mai multe orașe din țară, urmând ca până la finalul anului rețeaua să se dubleze. Planul de extindere prevede ca la jumătatea anului viitor să fie instalate în țară 1.000 de unități.

Primele lockere FANbox au fost instalate în București și județul Ilfov, Constanța, Mangalia, Eforie Nord, Năvodari, Cluj-Napoca, Brașov, Arad și Timișoara iar în săptămânile viitoare, urmează Sibiu, Pitești și Iași.

”Într-o lume în care majoritatea serviciilor se adaptează nevoii de flexibilitate a clientului, implementarea sistemului de lockere FANbox este o soluție firească ce oferă posibilitatea de a trimite expediții şi în afara programului de lucru al angajaților şi de a ridica trimiterile independent de programul de lucru al curierului. De asemenea, în 2022, nu mai este suficient ca livrarea să fie rapidă și eficientă, azi, ci și sustenabilă pentru mâine. Sistemul de lockere FANbox reprezintă, totodată, și o soluție prietenoasă cu mediul, pentru că reducem numărul traseelor pe care le parcurgem cu mașinile. Așadar, suntem prietenoși cu natura și ne sincronizăm și cu programul clienților noștri, care își pot ridica plicurile și coletele simplu și rapid, oricând.”

Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier

Serviciile oferite prin intermediul rețelei de lockere FANbox sunt disponibile 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Lockerele sunt amplasate în locații foarte accesibile, iar costurile de transport sunt mai reduse față de serviciile door-to-door. Plata tuturor serviciilor la locker (transport, ramburs etc.) poate fi efectuată și cu cardul la locker.

Ce oferă lockerele FANbox

Drop-off – clienții care doresc să expedieze un colet, dar nu au timp să aștepte curierul, pot depune expediția într-un locker, de unde va fi preluat de curier și predat la o adresă sau într-un alt locker FANbox. Pentru a utiliza acest serviciu, trebuie să acceseze serviciul FANbox pe platformele puse la dispoziție de FAN Courier și să completeze datele solicitate. În viitor, depunerea coletelor la locker se va putea face și prin platforma FAN Retur sau aplicația mobilă.

Pick-up – clienții care fac cumpărături online pot alege să ridice comanda de la FANbox, după ce selectează lockerul dintr-o listă sau de pe o hartă care apare pe website-ul magazinului online. Ulterior, coletul este transportat de FAN Courier și depus la lockerul ales. Magazinelor online care vor să se înroleze în rețeaua de lockere FANbox, FAN Courier le pune la dispoziție documentația de integrare și sprijin IT, astfel încât acestea să poată afișa pe site-urile lor rețeaua de lockere și hărțile aferente.

”Ne dorim ca, până la finalul anului, să instalăm 400 de lockere FANbox în țară, iar până în vara anului 2023, rețeaua să beneficieze de cel puțin 1.000 de unități. Investiția totală pentru această etapă (primele 1.000 de lockere) este de peste 10 milioane de euro și cuprinde achiziția lockerelor, sistemelor de monitorizare, dezvoltarea de noi softuri și aplicații și toate echipamentele adiționale”, a declarat Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier.

Lockerele FANbox se vor regăsi în toate orașele reședință de județ, precum și în orașe mai mici și în mediul rural, adică în toate locurile de interes pentru clienți. Intenția FAN Courier este ca, în câțiva ani, să facă serviciul disponibil pentru toți locuitorii țării.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. Compania deservește cei peste 55.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 7.500 de angajați și colaboratori și a unei flote auto de aproximativ 4.400 de autovehicule.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

5 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

6 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

7 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

7 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

7 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

7 ore ago