Companii Marketing

Favbet s-a rebranduit

27 mai 2021 2 min

Favbet s-a rebranduit

Reading Time: 2 minute

În cadrul unui eveniment găzduit de un hotel din București pe 26 mai 2021, Favbet și-a anunțat rebrandingul, dar și planurile pentru următorii ani, aducând în fața jurnaliștilor, prin video-call, doi fotbaliști foarte cunoscuți la nivel mondial, Ivan Rakitic (ambasador de imagine în Croația) și Alexandr Hleb (ambasador de imagine în Ucraina). Imaginea brandului în România, Adrian Mutu, a fost și el prezent la eveniment.

Publicul nostru principal îl reprezintă tinerii cu vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani. În specificul industriei noastre este important nu numai să atragi un jucător, ci și ce fel de produs îi oferi acelui jucător. Lucrăm continuu pentru a le oferi acestora o gamă cât mai variată de bonusuri și promoții. Spre exemplu, pentru această perioadă am creat două concursuri: European Cups Quiz și Euro Predictions. Prin rebrandingul de astăzi, ne dorim să vorbim aceeași limbă cu publicul nostru. Înțelegem nevoile publicului nostru și știm că fiecare joc al său pe platforma noastră este în primul rând unul al emoțiilor umane. Filozofia companiei noastre este orientată întotdeauna spre creativitate pentru că știm cât de importantă este aceasta pentru publicul nostru”, a declarat Sergiu Burbulea, CEO al Favbet România.

Cu o experiență de peste 20 de ani în rândul pariurilor sportive din lumea întreagă, Favbet a lansat platforma online și în România, anul trecut, odată cu semnarea contractului de imagine cu Adrian Mutu.

Mă bucur să fac parte din acest proiect. Îmi place să văd că o companie de pariuri apasă pedala de adrenalină și nebunie și pune accent pe distracția jucătorului din online. E important ca jucătorul care intră pe platforma Favbet să și rămână și să devină fidel. Partenerii mei de la Favbet pun mare accent pe jucătorul de astăzi și îi creează acestuia un mediu propice de petrecere a timpului liber”, a povestit Adrian Mutu.

În următoarea perioadă, Favbet își propune să întinerească marca, să o facă mai modernă, mai interesantă și mai diversificată.  Rebrandingul își propune să aducă Favbet mai aproape de realitățile pieței, poziționarea noului brand făcându-se la nivel global, în toate țările unde compania activează pe piața de gambling.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: