Stiri Companii Tech

Felicia – chatbot bazat pe AI, pentru relația cu clienții

26 ian. 2021 2 min

Felicia – chatbot bazat pe AI, pentru relația cu clienții

Reading Time: 2 minute

Edenred România lansează chatbot-ului Felicia, bazat pe inteligență artificială, primul serviciu de acest tip al unei companii de beneficii extrasalariale din România. Felicia va putea oferi răspunsuri instantanee întrebărilor legate de produsele și serviciile Edenred și va prelua primele solicitări ale utilizatorilor în cursul primului trimestru al acestui an.

România este prima țară din Europa Centrală în care grupul Edenred implementează un serviciu de chatbot, beneficiind de expertiza altor subsidiare unde funcționează cu succes produse similare și oferă, astfel, mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu utilizatorii.

”Accentul pe inovație și tehnologie ne-a determinat să oferim utilizatorilor noștri această nouă tehnologie conversațională, cu scopul de a reduce timpul de răspuns în rezolvarea situațiilor pe care le întâmpină. Ne așteptăm ca Felicia să rezolve cu succes peste 20% din interogările comune de asistență, în primă etapă, și va deveni mai inteligentă, pe măsură ce va învăța din interacțiunile cu utilizatorii, oferind majorității o experiență personalizată”, spune Dana Sîntejudean, Director Regional Edenred Central Europe.

Implementarea tehnologiei conversaționale în ecosistemul de soluții Edenred România face parte din strategia de digitalizare accelerată a companiei și va contribui la îmbunătățirea experienței clienților, ale căror interogări vor fi soluționate cu succes mult mai rapid. Chatbot-ul Felicia, aflat la cea mai avansat
versiune a unei soluții digitale dedicate conversației umane, va fi disponibil 24/7 pentru clienți, pe site-ul și pagina de Facebook ale Edenred România,

Cum funcționează chatbot-ul

Chatbot-ul Felicia este o soluție bazată pe inteligența artificială, dezvoltată special pentru piața din România, ce recunoaște scrisul în limba română și poate conversa cu utilizatorii soluțiilor Edenred.
Cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor Edenred sunt legate de metode de plată și benefic extrasalariale în general. Felicia va răspunde întrebărilor puse pe site-ul și pagina de Facebook ale Edenred România, inclusiv pe platforma Benefit, precum și în aplicația mobilă. Este un chatbot funcțional, adaptat pentru a putea interpreta întrebările și nevoile utilizatorilor chiar și într-un text cu greșeli de scriere.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: