În această toamnă, Ferrero Rocher readuce pe rafturile magazinelor specialitățile de ciocolată care nu se vând niciodată în sezonul cald: Ferrero Rocher, Mon Chéri și Pocket Coffee.
În funcție de temperaturi, Ferrero retrage din procesul de distribuție specialitățile sale a căror calitate ar fi afectată de căldură, principalul inamic al ciocolatei. Grupul Ferrero acordă o atenție deosebită calității produselor comercializate, din acest motiv specialitățile nefiind disponibile spre vânzare vara.
Pentru a garanta un gust în concordanță cu standardele companiei, Ferrero investește în proceduri de management a temperaturii optime a produselor sale până în momentul cumpărării acestora de la punctul de vânzare.
Compania colaborează cu peste 1.000 degustători care analizează individual gustul, textura și aroma specialităților, un exemplu în acest sens fiind că Ferrero Rocher este degustat de peste 18.536 de ori într-un sezon. Materiile prime sunt testate constant, gustul și textura sunt și acestea verificate și analizate regulat.
Decizia de a păstra pe rafturi mai puțin timp specialitățile Ferrero Rocher, Mon Chéri și Pocket Coffee garantează prospețimea și calitatea acestora.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…