Guilty Pleasure, un nou brand de ciocolata

Guilty Pleasure, un nou brand de ciocolata

Agentia de branding Inoveo a lansat brandul de ciocolata Guilty Pleasure, produs de artizanul ciocolatier Roxana Stirbu. Roxana Stirbu, aka Roro, de profesie inginer, si-a descoperit latura artistica odata cu venirea celor doi copii. A urmat cursuri de artizan ciocolatier la o scoala din Belgia si apoi si-a investit economiile intr-o linie sofisticata de productie. Procesul de branding a acoperit

Schimbare in managementul Kandia Dulce

Schimbare in managementul Kandia Dulce

Roman Melesh a preluat functia de Director General al companiei romanesti Kandia Dulce. Melesh (foto) se alatura companiei dupa o experienta de 20 de ani in cadrul Kraft Foods/Mondelez International. Printre pozitiile pe care le-a ocupat recent se numara cea de Vicepresedinte al Diviziei Coffee and Cocoa Beverages in Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa. Inainte de a detine

Heidi Chocolat investeste in extindere

Heidi Chocolat investeste in extindere

Heidi Chocolat SA inaugureaza un nou spatiu destinat productiei de ciocolata. Proiectul include instalarea unor echipamente de ultima generatie, care vor duce la imbunatatirea calitatii produselor si care vor ajuta la mentinerea ritmului de crestere a vanzarilor. Noua sectie de productie are aproximativ 1000 mp si face parte dintr-o investitie de 15 mil RON. Aceasta vizeaza atat cresterea capacitatii de

Kandia Dulce, Furnizor Oficial al Casei Regale

Kandia Dulce, Furnizor Oficial al Casei Regale

Compania Kandia Dulce a devenit Furnizor Oficial al Casei Regale, titlu acordat de catre Majestatea Sa Regele Mihai I al Romaniei, in cadrul unei ceremonii desfasurate la Palatul Peles. Foto: Mihai Stetcu Colaborarea dintre Kandia Dulce, cel mai mare producator local de ciocolata, si Casa Regala a Romaniei a debutat cu momentul in care compania a devenit partener al Casei

Ciocolata cu dragoste de performanta

Ciocolata cu dragoste de performanta

Schimbarea aduce provocari, dar si oportunitati. Este si cazul lui Mihai Georgescu, unul dintre cei mai longegivi manageri din FMCG, care a ajuns in fruntea companiei Kandia Dulce dupa mai mult de 20 de ani la Wrigley Romania. Dupa atatia ani la Wrigley Romania, cum ati ales Kandia Dulce? Cred ca, dupa 21-22 de ani, pana la urma resimti nevoia

Biz 270

Biz 270

Biz 270- Regele ciocolatei Liderul in industria ciocolatei premium din Romania a cucerit deja 48 de piete externe cu brandul romanesc Heidi. Gerald Neumair, Chairman al grupului Kex, spune ca acesta e doar inceputul.

Gustul dulce al extinderii

Gustul dulce al extinderii

Heidi, un brand romanesc premium cu iz de Alpi, a cucerit in mai putin de zece ani 48 de tari. Pornit din dorinta unei familii de elvetieni de a le prezenta romanilor gustul unic al ciocolatei de inalta calitate, Heidi s-a impus ca lider al pietei locale prin inovatie si naturalete, depasind asteptarile fondatorilor. Astazi, cu actionariat si management nou,

Geneza unui lider

Geneza unui lider

Gerald Neumair, Chairman al grupului Kex Confectionery, vorbeste despre inceputurile noii companii pe care o conduce, viitorul brandului Heidi si importanta continuitatii, odata cu preluarea acestui brand premium de la renumita familie Läderach.  Ce v-a determinat sa acceptati provocarea Kex, o companie noua in piata? Lucrez de 28 de ani in industria ciocolatei si in FMCG. Marea majoritate a acestei

Un CEO nou si ambitii pe masura

Un CEO nou si ambitii pe masura

Franco Del Fabbro, noul CEO al Heidi Chocolate Romania, vorbeste in exclusivitate pentru Biz despre dezvoltarea popularului brand de ciocolata romano-elvetian in contextul unei concurente acerbe si al scumpirii materiei prime. Care este backgroundul dumneavoastra profesional?Sunt licentiat in Tehnologia Produselor Alimentare si mi-am petrecut mare parte din cariera la Kraft Foods/Mondelez in Italia, Germania, Austria, Elvetia si Bulgaria in departamentul

Heidi promoveaza declaratiile de dragoste dulci

Heidi promoveaza declaratiile de dragoste dulci

Pentru a incuraja cat mai multe persoane sa trimita celor dragi mesaje de iubire, Heidi a initiat Campania “Mesagerul Sentimentelor”. Mai exact, mesajele de dragoste iau, luna aceasta, forma unor tablete personalizate, cu ingrediente speciale si prin imbinarea aromelor de cacao provenita din Ghana, Coasta de Fildes si Ecuador. Cei melancolici pot opta pentru ciocolata cu lapte, indulcita de ingrediente,