fbpx
Antreprenori Companii CSR Stiri

Finance4SocialChange, competiția pentru afacerile cu misiune social2 min

29/10/2020 2 min read

Finance4SocialChange, competiția pentru afacerile cu misiune social2 min

Reading Time: 2 minute

Roditor Food Market, One Night Gallery si Concordia Brutărie sunt cele trei afaceri cu impact social din România selectate pentru a participa la concursul internațional Finance4SocialChange, dedicat afacerilor sociale ce va avea loc în martie 2021 la Budapesta.

Competiția aduce în laolaltă cele mai promițătoare 30 afaceri sociale din Bulgaria, Moldova, Austria, Germania, Slovenia, Croația, Ungaria, Bulgaria, Slovacia, Ucraina și România pentru a concura în etapa semifinală din noiembrie 2020.

Cele mai bune patru companii vor intra în etapa finală a competiției și vor premiate de către UniCredit, premii care-și propun să ajute cele 4 afaceri finaliste să-și continue activitatea și să o dezvolte. UniCredit este partenerul principal al proiectului și susține concursul de antreprenoriat social prin premii în bani, în valoare totală de 30.000 de euro.

UniCredit se numără printre pionierii în domeniul serviciilor bancare cu impact social, cu un angajament puternic în construirea unei societăți mai echitabile și mai favorabile incluziunii, promovând inițiative cu rezultate sociale. Pe lângă premiul financiar, întreprinderile sociale au, de asemenea, șansa să intre în contact investitori, experți UniCredit Social Impact Banking și parteneri de afaceri relevanți din întreaga regiune, precum și de a fi îndrumați de experți locali din partea organizațiilor partenere.

Întreprinderile sociale care participă la concurs au fost selectate conform unor criterii stricte definite de Agenția germană pentru finanțarea întreprinderilor sociale (FASE), în cadrul cărora au fost evaluate aspectele sociale și de mediu ale ideilor de afaceri, precum și eficiența soluțiilor propuse, modul în care rezultatele obținute sunt măsurate și sustenabilitatea întreprinderilor sociale.

În fazele anterioare ale proiectului, participanții la competiție au beneficiat de o experiență de învățare mixtă în cadrul  Social Impact Investment Design Academy, sesiuni de mentorat și ateliere dedicate pregătirii și dezvoltării planurilor de afaceri pentru concursul final.

Finance4SocialChange este un proiect INTERREG finanțat de UE în regiunea Dunării. Acesta își propune să dezvolte domeniul investițiilor de impact și să ajute întreprinderile sociale din 12 țări în dezvoltarea de soluții practice privind investițiile pentru buna funcționare a sectorului de finanțare socială.

Credit foto: © https://www.facebook.com/projectFinance4SocialChange

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *