Stiri

Finanțare de 300.000 de euro pentru startup-ul SalesOMMO

Reading Time: 2 minute

SalesOMMO, startup-ul care a pus la punct un companion digital, bazat pe AI și automatizări, dedicat oamenilor specializați în vânzări și dezvoltare de business, țintește la o finanțare de 300.000 de euro, pentru a accelera dezvoltarea produsului și a fazei de go to market.

Finanțarea va fi folosită pentru a finaliza dezvoltarea produsului, inclusiv prin încorporare de feedback de la primii utilizatori, cât și pentru a experimenta strategiile de promovare și vânzare care să ne permită să înrolăm utilizatori noi. Planificăm și noi module proprii de inteligență artificială, precum și un model de auto-evaluare psihologică care să permită oamenilor de vânzări să își crească eficiența și să își îmbunătățească rezultatele semnificativ”, spune Mihai Guran (foto centru), CEO și fondator al SalesOMMO.

Automatizare în vânzări

Un aport de peste 50.000 de euro din valoarea rundei este asigurat de un sindicat de investitori condus de Growceanu, o platformă românească de frunte în analiza și investițiile în firme hi-tech. De asemenea, fondatorii contribuie și ei cu 10% din suma minimă a rundei.

SalesOMMO reduce timpul consumat pentru elaborarea strategiilor de abordare personalizate ale clienților. Produsul oferă în doar câteva secunde un rezumat esențial în pregătirea întâlnirilor, selectând informații esențiale din multitudinea celor disponibile, prin integrări cu baze de date și platforme specializate, oferind sugestii de personalizare a interacțiunilor cu clienții.

Am lansat varianta beta a produsului în doar câteva luni datorită experienței – am construit practic un produs pe care ni-l doream atunci când am fost și noi în vânzări. Avem deja înscriși câteva zeci de utilizatori pentru testare. Aceștia pot beneficia deja de avantajele automatizărilor și integrărilor, inclusiv cu o primă aplicatie de tip CRM, precum și ale unei soluții de inteligență artificială pe care o personalizăm pentru a facilita interacțiunile specifice cu oamenii care lucrează în vânzări”, a declarat și Alexandru Lamba, CTO și fondator al SalesOMMO.

Community Stars

SalesOMMO deschide oportunitatea de investiții și pentru membrii platformei SeedBlink, sub categoria „Community stars”, dedicată startup-urilor tech early-stage. Accesul la aceste runde este mai flexibil, permițând investitorilor să participe cu tichete de investiție de la un prag minim de 500 euro.

Produsele SalesOMMO sunt concepute pentru companiile care caută se își dezvolte accelerat businessul, fiind accesibile la nivel global încă de la lansare. SalesOMMO a beneficiat de un start puternic în primăvara anului 2023 și cu ajutorul programului de accelerare a firmelor startup de tehnologie dezvoltat de RubikHub. Echipa a beneficiat de suport din partea comunității tech și prin organizații precum TechAngels, Techcelerator și How-to-Web care au facilitat interacțiunile cu investitorii de la stadiul de idee.

Alex Rădescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

6 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

7 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

7 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

7 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

8 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

8 ore ago