Stiri Tech

Finanțare de 600.000 euro pentru ProductLead

27 apr. 2021 2 min

Finanțare de 600.000 euro pentru ProductLead

Reading Time: 2 minute

ProductLead, o platformă românească inovatoare de marketing digital integrat și creare de conținut primește 600.000 de euro finanțare pentru dezvoltare și extindere pe piețele europene. Finanțarea a fost coordonată de Sparking Capital, în calitate de investitor principal, în parteneriat cu fondurile de investiții Eleven Ventures (Bulgaria) și Founders Bridge (Suedia).

Obiectivele noastre de business se concentrează pe creștere și parteneriate strategice, precum și pe atragerea de clienți internaționali din industrii și zone geografice cheie, care să ne ofere tracțiunea de care avem nevoie pentru a ne consolida poziția pentru următoarea rundă de investiții de tip Serie A”, a declarat Mihai Bocai, CEO ProductLead.

Dezvoltare și extindere internațională

ProductLead își propune să dezvolte echipa și să câștige treptat piețele externe, în special CEE, DACH și tările nordice. În plus, ProductLead dorește să consolideze un set de parteneriate strategice cu principalii jucători de ecommerce, marketplace și marketing tech.

„Aceasta este cea de-a doua rundă de investiții pe care am efectuat-o pentru ProductLead și suntem foarte bucuroși că fondurile de investiții Eleven Ventures și Founders Bridge și-au unit forțele cu noi pentru a contribui la extinderea europeană a ProductLead. Strategia noastră este să sprijinim și să ajutăm companiile și produsele inovatoare pentru a se extinde la nivel internațional. Pe lângă investiția financiară, contribuim cu expertiză, mentorat și networking pentru a accelera dezvoltarea companiilor în care investim”, spune Vlad Panait, Managing Partner Sparking Capital.

Parteneri Facebook, TikTok

Tehnologia construită de ProductLead permite marketer-ilor să dezvolte elemente creative eficiente, mai rapide și la costuri mai mici, oferind un motor de automatizare și experimentare a proceselor de creație, valorificând datele din website-ul de ecommerce al clientului, conținutul generat de influenceri și activele brandurilor la scară largă. ProductLead este deja partener Facebook, TikTok și VTEX.

„Motivul principal pentru care alegem să investim este întotdeauna echipa. Mihai și Alexander, fondatorii ProductLead, sunt antreprenori în serie, cu o experiență vastă în social commerce, care caută în permanență să se îmbunătățească pe ei înșiși. Dar, pe lângăaceste aspecte evidente, ei încearcă să rezolve o problemă foarte mare. Publicitatea în mediul digital a explodat în ultimii zece ani și a crescut într-o măsură în care boții licitează împotriva altor boți pentru a capta publicul relevant. Cu toate acestea, ceva care nu s-a schimbat și este încă făcut în majoritate de oameni este conținutul creativ care trebuie pus în platformele de publicitate”, a precizat Hristo Hristov, Venture Partner at Eleven Ventures.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: