Ciprian Susanu: un nou business de consultanță în marketing online

Ciprian Susanu: un nou business de consultanță în marketing online

 Ciprian Susanu, fondatorul agenției de marketing Dare Digital și al Formula4, singura școală de marketing online din România care funcționează ca un MBA pentru specializarea în marketing digital, lansează acum și o serie de servicii de consultanță dedicate top managerilor, directorilor de marketing și antreprenorilor din companii locale și internaționale pe piața din România. Ce presupune această nouă direcție de

Cursuri de marketing digital adresate companiilor

Cursuri de marketing digital adresate companiilor

Formula4, singura școală de marketing online din România care funcționează ca un MBA pentru specializarea în marketing digital, lansată în luna martie a acestui an, deschide acum o divizie de training-uri corporate. Prin această divizie, Ciprian Susanu – Trainer și Fondator Formula4 cu o experiență de peste 13 ani în industrie, lansează pe piața din România o serie de cursuri

Lecții de marketing digital, pe o nouă platformă online

Lecții de marketing digital, pe o nouă platformă online

Ciprian Susanu, digital marketer cu peste 12 ani de experiență, lansează pe piață o platformă care adună o serie de instrumente de marketing online, utile specialiștilor din domeniu, dar și antreprenorilor care doresc să-și dezvolte afacerile prin metode de promovare pe internet. În prima etapă, platforma găzduiește conținut editorial, ebook-uri, o secțiune cu informații despre evenimentele susținute de Ciprian Susanu,

Marketingul digital se mută pe dispozitivele mobile?

Marketingul digital se mută pe dispozitivele mobile?

Peste jumătate din rata de utilizare a Internetului, la nivel mondial, a fost generată, în luna octombrie a anului trecut, de către dispozitive mobile. Potrivit unui studiu realizat de către compania de analiză Internet StatCounter, pentru prima dată, smartphone-urile și tabletele  au depășit desktop-urile în ceea ce privește traficul de internet, generând 51,3% din acesta. Faptul că telefonul mobil a devenit

Noi modalitati de colaborare intre branduri

Noi modalitati de colaborare intre branduri

Start-up-ul  de tehnologie pentru marketing digital Avandor Consumer Profiling a creat pentru clientii platformei sale de Data Management o noua functionalitate ce permite atat brandurilor cat si publisherilor sa partajeze selectiv accesul la datele proprii stocate in platforma in vederea utilizarii pentru analytics si targetare in timp real. Astfel, prin intermediul platformei Avandor, branduri din domenii diferite pot crea parteneriate prin

Ajoh, din partea Kubis!

Ajoh, din partea Kubis!

Agentia specializata in marketing digital Kubis Interactive a deschis un nou birou operational in Praga, incepand cu 1 martie 2015, dupa ce de mai mult de un an, agentia a Kubis a castigat si gestioneaza clienti locali importanti. Inaugurarea noului birou vine la doi ani dupa deschiderea biroului din Houston – Statele Unite, unde lucreaza acum peste 10 profesionisti. Pe

Dive Europe: platforma de promovare a evenimentelor de marketing digital

Dive Europe: platforma de promovare a evenimentelor de marketing digital

<p> IAB Europe a lansat <a href=”http://www.dive-europe.org”>DIVE Europe</a>, singurul site care reuneste toate evenimentele viitoare ce promoveaza marketingul digital din intreaga Europa.</p> <p>  </p> <p> Platforma ofera o baza de date usor de utilizat si inteles pentru marketeri, atat pentru cei pan-Europeni, cat si pentru cei focusati pe o anumita zona sau regiune, si are doua functionalitati importante: furnizeaza marketerilor