Vânzările online câștigă tot mai mult teren printre brandurile românești
În primele șase luni ale anului în curs, producătorul român de cosmetice Farmec, a înregistrat o creștere a vânzărilor în online...
În primele șase luni ale anului în curs, producătorul român de cosmetice Farmec, a înregistrat o creștere a vânzărilor în online...
Pot brandurile din hotelărie sau cele de destinații turistice – domenii în care în mod tradițional vânzările se fac prin intermediari...
Marketingul a cunoscut și cunoaște încă o digitalizare rapidă și dezvoltare exponențială, dând naștere mai multor trenduri și inovații decât, poate,...
Ciprian Susanu, fondatorul agenției de marketing Dare Digital și al Formula4, singura școală de marketing online din România care funcționează ca...
Formula4, singura școală de marketing online din România care funcționează ca un MBA pentru specializarea în marketing digital, lansată în luna...
Ciprian Susanu, digital marketer cu peste 12 ani de experiență, lansează pe piață o platformă care adună o serie de instrumente...
Peste jumătate din rata de utilizare a Internetului, la nivel mondial, a fost generată, în luna octombrie a anului trecut, de către...
[caption id="attachment_13746" align="alignleft" width="190"] Iulia Mosoiu, Avandor[/caption]Start-up-ul de tehnologie pentru marketing digital Avandor Consumer Profiling a creat pentru clientii platformei sale de...
Agentia specializata in marketing digital Kubis Interactive a deschis un nou birou operational in Praga, incepand cu 1 martie 2015, dupa...
<p> IAB Europe a lansat <a href="http://www.dive-europe.org">DIVE Europe</a>, singurul site care reuneste toate evenimentele viitoare ce promoveaza marketingul digital din intreaga...
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE