Florarie cu vitrina interactiva in Bucuresti

Grupul FlorideLux a deschis prima sa florarie offline din Capitala, dupa o investitie de 25.000 euro. Noul concept store este dotat cu prima vitrina interactiva din retailul clasic romanesc, care le va permite clientilor sa interactioneze cu tot portofoliul FlorideLux, inclusiv cel online.

Oamenii pot interactiona cu site-ul FlorideLux din strada, prin simpla atingere a vitrinei, si pot alege dintre peste 5.000 de produse. “Prin simpla atingere poate alege produsul, completa datele de livrare si facturare, iar la final pe ecran i se va afisa un QR code care, prin scanare, il va trimite catre pagina securizata de plata a PayU, procesatorul nostru de plati online”, explica Marius Dosinescu, CEO si Fondator FlorideLux. Reprezentantii florariei estimeaza o medie de circa 600 de clienti lunar pentru concept store-ul FlorideLux, peste 60% femei, persoane active, cu venituri peste medie si varste intre 25 si 55 de ani.

Floraria FlorideLux din Titulescu este si primul magazin offline deschis in regim propriu, si nu de franciza, al grupului. “Statisticile noastre arata ca in Bucuresti sunt peste 800 de tarabe cu flori si in jur de 200 de florarii. Vorbim de o piata de aproape 40 de milioane euro, cumulata intre vanzarile zilnice si evenimente”, arata Dosinescu. Potrivit acestuia, cosul mediu de flori achizitionat offline in Bucuresti se ridica la 80- 100 lei, fata de cel online, care este dublu, de 200 lei. Printre clientii FlorideLux se numara si cei medium-top, care cheltuiesc in medie 400 de lei pe flori, ajungand uneori si la 700 – 800 lei, in functie de perioadele de varf, de Craciun sau 1 – 8 Martie.

Potrivit lui Dosinescu, clientul bucurestean este mai grabit si mai greu de fidelizat decat cel din provincie, fiindca achizitioneaza flori in functie de timp si proximitate, atat din florariile clasice sau tarabe, cat si online.