Companii Business Stiri

FlorideLux.ro lansează un serviciu de imprimare a mesajelor personalizate pe flori

11 aug. 2021 2 min

FlorideLux.ro lansează un serviciu de imprimare a mesajelor personalizate pe flori

Reading Time: 2 minute

FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, lansează serviciul „Trandafiri care vorbesc”, ce oferă posibilitatea imprimării unui mesaj pe flori, în special trandafiri.

Compania vizează vânzări de 20.000 de euro generate de acest serviciu în primul an de la lansare, dar și extinderea în viitorul apropiat a gamei de flori pe care se poate face imprimarea, precum lalele sau cale.   

Maximum 30 de caractere

Clienții care aleg acest serviciu pot imprima pe trandafiri orice tip de mesaj care să nu fie mai mare de 30 de caractere, coduri QR sau fotografii cu puțină informație. Astfel, aceștia aleg în pagina de produs mesajul standard, iar dacă doresc unul personalizat îl pot adăuga, prețul produsului ajustându-se automat în funcție de tipul mesajului. Ulterior, mesajul clientului este pregătit pentru imprimare conform cerințelor acestuia, utilizându-se o imprimantă dedicată care funcționează independent, ce permite companiei să răspundă cu rapiditate solicitărilor. Imprimarea se face color, iar pentru o estetică de impact, reprezentanții FlorideLux recomandă alegerea a maximum două culori.

„Conceptul noului serviciu a pornit de la ideea de a personaliza și mai mult buchetul cu flori, primind multe cereri în acest sens din partea clienților de-a lungul timpului. Astfel am lansat serviciul <Trandafiri care vorbesc>, fiind prima florărie din România care oferă această opțiune la scară largă. Totodată, pentru companii putem imprima logo-ul pe trandafiri, cale, lalele sau alte flori cu suprafață lină care permit imprimarea”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Care sunt costurile

Potrivit reprezentanților companiei, prețul pentru un astfel de serviciu variază între 27 și 47 de lei per fir în funcție de tipul mesajului ales. Noul serviciu se adresează persoanelor care pun accentul mai mult pe gestul de a dărui decât pe volum sau cantitate, dar își doresc în același timp ca impactul cadoului lor să fie unul puternic pentru destinatar.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: