Marketing

Fondatorul Shazam vine pe scena Conferinței Globale IAA “Creativity4Better”2 min

20/09/2019 2 min read

Fondatorul Shazam vine pe scena Conferinței Globale IAA “Creativity4Better”2 min

Reading Time: 2 minute

Chris Barton, co-fondator și director în board-ul Shazam, expert în aplicații mobile, alături de lideri în inovație și tehnologie, va participa la Conferința Globală IAA “Creativity4Better”. Anul acesta, conferința abordează tema culturii inovației. Conferința va avea loc pe data de 17 octombrie 2019, la Opera Națională.

Aplicația Shazam a fost lansată de Chris Barton în 1999, pornind de la ideea de a veni în întâmpinarea utilizatorilor care vor să identifice cu telefonul mobil o melodie de la radio sau dintr-un spațiu public. Înainte să apară smartphone-urile, o modalitate de a găsi titlul unei melodii era apelarea unui număr, apoi receptorul trebuia apropiat de aparatul de radio. În momentul lansării, Shazam avea 2 milioane de cântece stocate iar identificarea acestora dura 15 secunde.

Din 2008, de la lansarea smartphone-urilor și listarea Shazam în app store-uri, aplicația s-a dezvoltat, astfel încât azi este folosită la nivel global de peste un miliard de persoane, înmagazinând mai bine de 30 de milioane de melodii.

După ce compania a fost vândută către Apple, Chris Barton și-a continuat activitatea în sfera antreprenoriatului, în prezent el activând ca și consultant și investitor pentru startup-uri de tehnologie, continuând să dețină și poziția de director în board-ul Shazam.

Fondatorul Shazam are o experineță notabilă de Mobile Strategist pentru Google și Dropbox sau consilier pentru startup-uri tech.

Pe scena Conferinței Globale IAA “Creativity4Better” vor mai urca Karim Rashid, cel pe care Time Magazine l-a numit “cel mai faimos designer industrial al Americilor”, Jacques Seguela, fondator RSCG și CEO de mai bine de 25 de ani, Mailine Swildens, Google Director, ZOO EMEA, Rory Sutherland, Vice-Chairman Oglivy UK & TED Talks superstar, Bruno Bertelli, Global Chief Creative Officer Publicis Worldwide sau cel mai premiat creativ italian din lume, Geoffrey Hantson, Creative Officer Happiness.

Biletele pot fi achiziționate online. Prețul unui bilet la Conferința Globală IAA este de 315 euro (+TVA) iar membrii IAA beneficiază de un preț special, valabil în perioada 15 iulie – 17 octombrie 2019.

Printre Sponsorii care s-au alăturat Conferinței Globale IAA 2019 se numără Kaufland România, Coca-Cola, Philip Morris Trading, Facebook, Renovatio, CrisTim, Google, Ursus – Gold Partners, MedLife, Therme Group, Nespresso, Autoklass, Mercedes și Promenada – Partners.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE