Primul curs de Customer Experience din România, din 27 octombrie

Institutul de Marketing, în parteneriat cu Oxford College of Marketing, organizează, în premieră în România, cursuri de training și certificare internațională în Customer Experience.

Cursurile încep în 27 octombrie şi durează până în luna martie a anului viitor. Programul debutează cu un weekend de cursuri intensive, pe 29 și 30 octombrie. Acestea vor avea loc în Bucureşti, sub îndrumarea lui Debbie Pearson, lector al Oxford College of Marketing.

Pentru a obține certificarea internațională în Customer Experience, profesioniștii trebuie să  parcurgă un program de traning care va dura  șase luni. Acesta include atât pregătire teoretică,  cât și practică, având drept context organizația în care lucrează cursanții. Pentru a primi certificarea, aceştia vor realiza o lucrare, sprijiniți de tutori din Marea Britanie. Lucrarea va fi evaluată de către specialişti acreditați ai Chartered Institute of Marketing (CIM), iar autorul va obţine certificarea numai dacă lucrarea sa primeşte o notă de trecere.

Cursurile se adresează, în primul rând, profesioniştilor din marketing, customer experience fiind cea mai nouă arie a acestui domeniu, pe care se concentrează în prezent cele mai profitabile companii din lume, deoarece le permite diferenţierea clară faţă de concurenţă şi îi ajută să îşi fidelizeze clienţii. Cu toate acestea, la trainingul oferit de Institul de Marketing şi Oxford College of Marketing se pot înscrie şi ceilalţi actori din zona de business.