foodpanda, startup-ul anului in Europa

Platforma de comenzi de mancare foodpanda/hellofood a fost desemnata castigatoarea categoriei E-commerce Startup din cadrul European Tech Startup Awards, ce a avut loc pe 10 iunie in Londra.

Rezultatul obtinut de startup-ul german vine dupa ce compania s-a extins in peste 40 de tari la mai putin de doi ani de la lansare, semnand in acest timp parteneriate cu peste 25.000 de restaurante din intreaga lume. Foodpanda este un serviciu disponibil atat prin platforma web, cat si prin aplicatie de mobil.

Fondate in 2009, premiile Europas recompenseaza cele mai bune startup-uri din Europa, celebrand cele mai vizionare si inovative companii. Compania foodpanda/hellofood a fost selectata initial prin vot public, pentru ca apoi sa fie desemnata „Best E-Commerce Startup 2014” in Europa de catre un juriu format din 40 de specialisti.

Ne aflam pe un traseu ascendent si dorim sa aducem acest model de afaceri pretutindeni in lume si sa devenim prima optiune pentru clientii nostri in ceea ce priveste platfromele online de comenzi de mancare”, a declarat Ralf Wenzel, Global Managing Director foodpanda.

La nivel local, foodpanda colaboreaza cu aproximativ 200 de restaurante, compania fiind prezenta in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi.