United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea Regelui Hagi.
Colaborarea a debutat în luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania ”Frăția Berii” va activa un mix de canale (spoturi TV, promovarea lor online și o componentă de promovare în magazine).
Numele berii Holsten provine de la denumirea unui trib germanic, Holsten, care a locuit în partea sudică a Germaniei în secolul al XII-lea. În anul 2004 Fabrica Holsten Brauerei a intrat în protofoliul Carlsberg, iar în 2005 intra în portofoliul URBB, fiind produsă la fabrica Tuborg de lângă București.
În august 2013 a fost lansată extensia de brand Holsten Pilsner.
Din portofoliul URBB fac parte și mărcile: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi gama de sucuri Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.
Un pilot român, Luca Viișoreanu, și o echipă românească, Real Racing, vor debuta în acest sezon în Formula 4 Italia.…
Cum îi atrage chef Alex Petricean pe tinerii din țară să descopere savoarea bucătăriei românești prin deschiderea restaurantului NOUA BAR,…
Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…