Leo Burnett a lansat o noua campanie pentru toate cele trei variante de bere Bergenbier Fresh: Lemon, Grapefruit si Grapefruit fara alcool.
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
Din parteaLeo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Adina Basag Teodorescu (Copywriter), DinuGojan (Art Director), Gabriel Avram (Graphic Designer), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Alexandra Patarlageanu (Brand Communication Manager), SorinDeleanu (A/V Producer);
Din partea Bergenbier: Mihai Bonca (Marketing Director), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Ana Puscaragiu (Assistant Brand Manager).
Un pilot român, Luca Viișoreanu, și o echipă românească, Real Racing, vor debuta în acest sezon în Formula 4 Italia.…
Cum îi atrage chef Alex Petricean pe tinerii din țară să descopere savoarea bucătăriei românești prin deschiderea restaurantului NOUA BAR,…
Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…