Stiri Business Companii by Raiffeisen Bank

Funky Buddha își consolidează prezența în România și anunță lansarea magazinului online dedicat pieței locale

23 mai 2025 3 min

Funky Buddha își consolidează prezența în România și anunță lansarea magazinului online dedicat pieței locale

Reading Time: 3 minute

La o lună de la intrarea în România, Funky Buddha, principalul brand al grupului grec Altex S.A., anunță și lansarea magazinului online dedicat pieței locale – www.funky-buddha.ro. Această nouă lansare face parte din planul de consolidare a prezenței brandului în România, după ce în luna aprilie Funky Buddha a deschis primul magazin fizic în București.

Funky Buddha.

„Pentru noi, lansarea magazinului online dedicat consumatorilor din România marchează un moment esențial din strategia de expansiune pe plan local. Prin diversificarea opțiunilor de vânzare și accesul implicit la segmentul e-commerce, intrăm pe o piață dinamică, cu un public care apreciază inovația, sustenabilitatea și stilul autentic – valori fundamentale pentru Funky Buddha.

Scopul nostru este să fim aproape de consumatori printr-o prezență omnichannel completă, oferindu-le o experiență modernă, accesibilă și relevantă în fiecare punct de contact cu brandul. România ocupă un loc central în strategia de dezvoltare a brandului Funky Buddha în Europa Centrală. După deschiderea primului magazin fizic în București, extinderea în mediul digital prin lansarea e-shop-ului consolidează prezența locală și creează noi oportunități pentru consumatori din marile orașe ale țării”, a declarat Nikos Alexiou, CEO, Altex S.A..

Noul magazin online a pregătit pentru consumatorii români o diversitate de peste 1.000 de produse din colecția primăvară-vară din acest an, care include îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte dedicate atât bărbaților, cât și femeilor. Platforma se adresează consumatorilor cu vârsta între 25-44 de ani, activi, pasionați de muzică, arte, sport și călătorii, motivați de valori precum libertatea, individualitatea și conștiința ecologică.

Funky Buddha își propune să livreze o experiență unificată între online și offline. Produsele noi vor fi disponibile simultan pe toate canalele, asigurând un flux constant și coerent de noutăți pentru clienți. Toate colecțiile disponibile în magazinele fizice vor putea fi găsite și online, într-un efort de sincronizare completă a canalelor de vânzare.

România: piață strategică pentru expansiunea Funky Buddha în Europa

Pe termen mediu și scurt, Funky Buddha își propune extinderea în principalele orașe din România. Planurile includ dezvoltarea tuturor canalelor de vânzare: retail, e-commerce, outlet-uri și marketplace-uri, pentru a oferi accesibilitate maximă publicului român.

Încă din prima lună de prezență pe piață, brandul a fost primit cu entuziasm. Cele mai populare produse au fost pantalonii cargo, piesele vestimentare din in, rochiile și tricourile cu imprimeuri grafice, care reflectă preferințele pentru confort și stil contemporan.

Intrarea Funky Buddha pe piața din România face parte dintr-un plan de extindere la nivel european al brandului. Această investiție de amploare are la bază o infrastructură tehnologică avansată, concepută pentru a oferi o experiență omnichannel fluidă și integrată la nivel continental.

Evenimentul de lansare a brandului Funky Buddha în România a avut loc ieri, marcând inaugurarea oficială atât a primului magazin fizic din ParkLake Shopping Center din București, unul dintre cele mai importante centre comerciale din Capitală, cât și a noului magazin online. La eveniment au participat jurnaliști, influenceri și creatori de conținut, care au fost întâmpinați într-o atmosferă vibrantă, specifică spiritului Funky Buddha.

Consumatorii au fost, de asemenea, parte din această zi specială și s-au bucurat de un discount exclusiv de 25%, o zonă dedicată de tatuaje temporare, cabină foto cu background-uri tematice generate de AI, băuturi fresh și muzică de calitate pusă de DJ Andi, într-un cadru vibrant, urban și creativ.

La nivel global, Funky Buddha se angajează în acțiuni de responsabilitate socială (CSR), respectând valorile etice și ecologice ale brandului. Printre angajamentele-cheie se numără protejarea mediului și utilizarea responsabilă a resurselor naturale, promovarea unor relații etice cu furnizorii globali, utilizarea de fibre sustenabile precum bumbacul certificat, inul și Tencel, dar și lansarea de colecții capsulă eco-conștiente și ambalaje prietenoase cu mediul.

Colecțiile Funky Buddha încep să fie create cu doi ani înainte de lansare și includ cercetarea trendurilor globale, dar și analiza evoluțiilor sociale. Astfel, brandul dezvoltă produse relevante cultural, care reflectă valorile și stilul de viață al publicului său țintă.

Despre Funky Buddha

Funky Buddha este un brand de modă care se remarcă prin oferta sa de îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte de calitate, cu design modern la prețuri accesibile. Funky Buddha face parte din ALTEX S.A., grup care proiectează, produce și distribuie produse de modă cu un caracter distinctiv. ALTEX S.A., fondată în 2005, este un important retailer european de modă, cunoscut pentru designul și distribuția de produse de modă. Funky Buddha operează o rețea de 71 de magazine în Grecia și Cipru. Cu pasiune, determinare și intuiție, compania creează haine care permit consumatorilor să fie ei înșiși, să se simtă bine și să iasă în evidență.

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: