Marketing Stiri

Platforma noua pentru monitorizarea media

30 ian. 2015 < 1 min

Platforma noua pentru monitorizarea media

Reading Time: < 1 minut

Compania de monitorizare mediaTrust si-a relansat platforma online intr-o noua varianta ce permite posibilitatea cautarii retroactive a materialelor in arhiva.

De asemenea platforma online permite utilizatorilor sa exporte si sa descarce dosare de presa in diferite formate (Word, XLS, PDF),  sa genereze rapoarte de analiza a datelor, grafice si tabele si sa caute informatii in functie de relevanta lor –  aMI  (monitorizarea internetului), admonit (monitorizarea publicitatii) si modulul analitic (generarea de grafice si tabele) avand ca scop facilitarea accesului la informatiile de interes.

Instrumentul permite setarea de alarme si notificari in timp real, foarte utile in perioade de criza.

Printre noile caracteristici ale platformei se numara accesul la toate rezultatele media disponibile intr-un singur loc, selectarea tipului de media de interes si afisarea tuturor publicatiilor din sectorul respectiv, iconite separate pentru bloguri, forumuri, Facebook si Twitter.

mediaTRUST Romania este parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia. Agentia de monitorizare ofera clientilor sai acces la informatiile aparute zilnic in mass media (presa scrisa, online, radio si TV) din 15 tari din Europa Centrala si de Est.

Din 2004 face parte din Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse, iar in 2014 a devenit membru BRAT (Biroului Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor).

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: