În noua poziție, Gabriela Simion va fi responsabilă de Divizia de Retail, coordonând departamentele Small Businesses, Persoane Fizice, Multichannel & CRM, Gestionarea Retelei și biroul Customer Satisfaction, anunță banca, într-un comunicat de presă.
Având o foarte bună înțelegere și cunoaștere a industriei bancare, Gabriela Simion aduce peste 20 de ani de experiență în retail banking, business development, gestionare clienți și produse de creditare. Anterior, a deținut funcții de conducere în mai multe instituții și grupuri financiare, unde a coordonat echipe importante, precum și portofolii mari de clienți și produse, se arată în comunicat.
Intesa Sanpaolo Bank are actualmente o cotă de piață de aproximativ 2%, fiind în prezent a 15-a bancă din România după volumul de active. Cu un portofoliu ce acum încorporează 55.000 de clienți de Retail, reprezentând în acest moment 40% din activele și pasivele băncii, Intesa Sanpaolo Bank se concentrează în 2019 pe consolidarea strategiei de piață, astfel încât să se adreseze cu o ofertă competitivă de produse și servicii financiare tuturor tipurilor de clienți – retail, corporate și IMM.
Despre dezvoltarea sortimentului de produse românești și extinderea parteneriatelor cu producătorii locali, dar și despre planurile Lidl România de a…
Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi…
Proiectul „The Spirit of Europe – Origins”, coordonat de Predict CSD Consulting din Arad, a fost distins cu Premiul SALTO…
2000 de oameni? Mai bine zis, 2000 de povești! Pe scurt, aceasta este ideea noului proiect editorial Biz prin care…
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…