Brand Focus Lifestyle Stiri

Galateca pregătește trei vernisaje, experiențe multimedia și performance

10 oct. 2019 2 min

Galateca pregătește trei vernisaje, experiențe multimedia și performance

Reading Time: 2 minute

“Arta la Intrare.Schimbare” – pop-up, “Toxic Two” și “Avem la Vânzare Perne pentru Deșteptare”, cele trei vernisaje care oferă experiențe multimedia, realitate augmentată și live performance, își așteaptă publicul vineri, 11 octombire, la Galateca.

Arta la Intrare.Schimbare

ARTA LA INTRARE GALATECA 2019

Se lansează proiectul “Arta la Intrare.Schimbare” 2020, aflat la cea de-a treia ediție, proiect constituit dintr-un pop-up de cinci lucrări. Acestea sunt menite a promova conceptul ediției: folosirea realității augmentate în vederea unei experiențe multisenzoriale inedite pentru fiecare lucrare. Printre artiștii care vă provoacă la această experiență virtuală se numără Miruna Gheordunescu, Sorina Mihalache, Andra Moraru, Claudia Pușcașiu sau BuZu.

Proiectul se află sub coordonarea Ancăi Boeriu și Andreei Sandu și este susținut de aplicația mARker.

Spațiile partenere sunt Biblioteca Centrală Universitară Carol I Muzeul Național al Literaturii Române, Nespresso și Diploma.

Toxic Two

Toxic Two Mircea Moroianu Galateca

Cel de-al doilea vernisaj, Toxic Two, reprezintă o camera de autor, mai exact, a lui Mircea Moroianu. Proiectul propune explorarea mai multor tipologii de relații toxice de cuplu, abordând teme precum: manipularea partenerului, masculinitatea toxică sau întârzierea maturizării sau dependența de părinţi.

Lucrărilelui Mircea Moroianu sunt analitice și puternic caracterizate de minimalism, reprezentând radiorafii cu elemente surpriză ale societății și ale interacțiunilor omului. Desenele, deși simple în aparență, ascund insight-uri foarte puternice.

Experiența multisenzorială “Toxic Two”, sub motto-ul “Make an ironic gift to your half”, este susținută de aplicația mARker.

Avem la Vânzare Perne pentru Deșteptare

Cel de-al treilea proiect, sub semnătura Dianei Roșca, își centrează ideea pe limita fină dintre marketing și artă, într-o lume a digitalizării și a imaginilor care au devenit o necesitate. Artista îi îndeamnă pe potențialii participanți să-și schimba starea, să rupă lanțul rutinei și de a-i schimba pe ceilalți, cu ajutorul unui produs magic, peste noapte, fără a depune, însă un efort fizic sau mental pentru acest lucru, sau fără a se schimba pe ei.

Diana Roșca este una dintre câștigătoarele concursului Arta la intrare 2018, camera sa de autor fiind curatoriată de Antigona Silvia Rogozea.

Cele trei evenimente fac parte din festivalul Strada de C’Arte și Noaptea Albă a Galeriilor și se vor desfășura vineri, 11 octombrie,  în intervalul orar 19:00 și 01:00.

Evenimentul este posibil cu sprijinul partenerilor Nespresso, Aqua Carpatica, Sâmburești, Grafică si Tipar, The Institute, Diploma, Muzeul Național al Literaturii Române, Biblioteca Centrală Universitară Carol I și aplicației mARker.

Detalii despre programul pe orașe, locații sau artiști sunt disponibile aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: