Brand Focus

Samdam România se extinde în patru mari orașe din țară

4 iul. 2019 < 1 min

Samdam România se extinde în patru mari orașe din țară

Reading Time: < 1 minut

Samdam România deschide noi birouri în patru orașe din țară: București, Iași, Cluj și Baia-Mare.

Compania deține în România propriile spații de producție și facilități de personalizare pentru obiecte promoționale, în portofoliul său regăsindu-se: articole premium; textile promoționale, echipamente de protecție și articole sportive și cadouri business sau programe de loialitate.

Oferta este completată de servicii de logistică și transport; servicii de personalizare; design și creație; instrumente de marketing și servicii de personalizare: serigrafie, transfer serigrafic, tampografie, broderie, gravare laser, sublimare, etichetare volumetrică, embosare, transfer digital, imprimare digitală.

Samdam Solutions oferă soluții întreprinderilor mici si mari, asociatiilor în domeniul obiectelor promoționale, cadourilor corporative, textilelor promoționale și a echipamentelor de lucru. Beneficiază de experiența și know-how-ul întregului grup în importul și distribuția de obiecte promoționale, experiență acumulată în peste 25 de ani de activitate.

Samdam Brandstore, platforma de creare brandstore-uri, reprezintă o soluție dezvoltată pentru necesitatea de de e-commerce a companiilor. Este o platformă comercială practică, disponibilă online și accesibilă 24/7. Prin Samdam Brandstore, clienții care au mai multe sedii sau mai mulți distribuitori, au posibilitatea de a-și alege articolele personalizate cu brandul lor.

Samdam Loyalty este un program pe termen lung prin care sunt fidelizați clienții grupului Samdam, prin puncte de loialitate la fiecare achiziție de produse promoționale. La o valoare a produselor comandate de 35 de euro (fără TVA) primiți 1 punct de loialitate, valabil până la sfârșitul anului în curs.

Samdam România este parte integrantă a Grupului Samdam, grup înființat în 1994 în Belgia care are ca obiect de activitate importul și distribuția de obiecte promoționale, devenind un reper în industria de profil de la noi din țară. Strategia de extindere a grupului pe piața din Europa a fost susținută cele peste 15.000 de produse disponibile și de înființarea birourilor în Olanda, Franța, România și a unui birou de achiziție în Hong Kong.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: