În al patrulea an consecutiv de când analizează industria românească de PR, Biz a inițiat un nou proiect editorial în paginile căruia se regăsesc prezentate principalele agenții de PR, un instrument util deopotrivă jucătorilor din piață, cât și companiilor care vor să aibă la îndemână un ghid al industriei.
Ghidul, ce urmează să fie de acum înainte editat anual, cuprinde date despre agențiile de PR, structurate alfabetic, în patru categorii, după dimensiunea business-ului: agenții cu cifra de afaceri de peste un milion de euro, agenții cu cifra de afaceri între 500.000 și 1 milion de euro, agenții cu cifra de afaceri între 500.000 și 100.000 de euro și agenții cu cifra de afaceri de sub 100.000 de euro.
Pe lângă Top 30 Agenții de PR și studiul realizat de Biz și Unlock Market Research pentru al patrulea an consecutiv, ghidul reunește informații despre structura de business, echipă, zonele de expertiză și portofoliul de clienți a peste 50 de agenții de comunicare.
Ghidul poate fi comandat la adresa lelia.petrescu@revistabiz.ro. Costul de achiziție este 35 lei (TVA inclus) + 10 lei livrarea prin curier.
Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…
Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…
Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…