Marketing

GMP+WEBSTYLER și Timișoreana se despart

Reading Time: < 1 minut

După 12 ani de colaborare, povestea Timișoreana merge mai departe, dar fără GMP+WEBSTYLER. De contul Timișoreana se va ocupa de acum înainte Publicis.

GMP și Timișoreana au câștigat împreună de două ori, consecutiv, trofeul Grand Effie. În acești 12 ani, Timișoreana a devenit cel mai vândut brand mainstream de bere.

Printre cele mai recente campanii semnate de GMP Advertising și Webstyler pentru Timișoreana este cea din vara anului trecut. Spotul campaniei, aici.  

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

20 de minute ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

18 ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

18 ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

18 ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

18 ore ago

76% dintre români consideră că fumătorii adulți ar trebui să primească informații corecte, fundamentate științific, despre produsele fără fum

Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…

18 ore ago