După 12 ani de colaborare, povestea Timișoreana merge mai departe, dar fără GMP+WEBSTYLER. De contul Timișoreana se va ocupa de acum înainte Publicis.
GMP și Timișoreana au câștigat împreună de două ori, consecutiv, trofeul Grand Effie. În acești 12 ani, Timișoreana a devenit cel mai vândut brand mainstream de bere.
Printre cele mai recente campanii semnate de GMP Advertising și Webstyler pentru Timișoreana este cea din vara anului trecut. Spotul campaniei, aici.
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…