Creativitate Digital MarComm Stiri

Grapefruit lansează Digital Evaluator

17 iun. 2021 3 min

Grapefruit lansează Digital Evaluator

Reading Time: 3 minute

Agenția de digital Grapefruit își propune să trezească industria digitală. Digital Evaluator este un assessment tool menit să ajute organizațiile să-și analizeze și evalueze maturitatea digitală. 

Digital Evaluatorul vine în ajutorul specialiștilor de marketing oferindu-le o radiografie instantă a organizației lor, pe care o pot împărtăși cu colegii din alte departamente, pentru a identifica și compara posibilele provocări digitale. 

„De-a lungul ultimilor ani am observat că mulți profesioniști vorbesc despre digitalizare, dar nu toți dintre ei o și practică. Prin urmare, la începutul lui 2021 am creat și lansat un eBook, cu ajutorul a opt marketeri internaționali acreditați CIM și care au vorbit despre cele mai bune modalități de creare a unei strategii de marketing reziliente. Parcurgând aceste răspunsuri ne-am dat seama că este foarte important de știut, ca profesionist de marketing, unde se află compania ta în ceea ce privește aria digitală. Și atunci ne-a venit ideea acestui tool,” a spus Nicu Enache, Senior Digital Marketing Consultant la Grapefruit.

Până să o pună însă în practică, reprezentanții Grapefruit au avut sesiuni de feedback cu mai mulți Heads of Digital din diverse companii și industrii. Acest feedback constructiv i-a ajutat să își valideze ideea, mulți dintre cei întrebați afirmând importanța și necesitatea unui astfel de tool pe piața din România. 

„Am considerat Digital Evaluator drept un impuls pentru toți profesioniștii din departamentele de marketing, IT și digital. Este timpul ca aceștia sa prioritizeze și să se focuseze pe aspectele din aria de digital care le necesită cel mai mult atenția. Am încercat mai multe instrumente existente deja pe piață, dar am constatat că fie nu ofereau garanția că rezultatele îți vor fi utile, fie nu acopereau toate aspectele maturității digitale”, a adăugat Georgiana Dragomir, Managing Director Grapefruit

Tool-ul funcționează pe baza a 7 metrici și a 34 de sub-metrici. Metricii principali măsoară: 

  • Customer experience (nivelul de maturitate al organizației din punct de vedere al experienței de consumator) 
  • Abilitate strategică (nivelul de agilitate al organizației, luând în calcul direcțiile strategice și obiectivele)
  • Controlul & Leadership (nivelul de control care îi dă potențare echipei de leadership să își asume livrarea misiunii)
  • Digital Stack (nivelul de adopție ale tool-urilor și proceselor de digital)
  • Data Driven (nivelul de angajament în colectarea datelor pentru a ajunge la concluzii decisive)
  • Technology Leadership (nivelul de adopție a tehnologiilor utilizate în inițiativele de transformare digitală)
  • Talent și capabilități digitale (maturitatea talentului în managementul și capabilitățile digitale).

Rezultatele sunt disponibile imediat și pot fi împărtășite diverselor echipe din companie, precum și extern, furnizorilor și partenerilor. Cu timpul, rezultatele vor putea fi comparate și la nivel de industrie, după ce vor exista mai multe înscrieri și răspunsuri. În acest fel, benchmark-ul de industrie continuă să se updateze cu fiecare nou assessment, devenind din ce în ce mai relevant. De asemenea, dacă se dorește revederea rezultatelor după o anumită perioadă, este posibil și acest lucru, precum și o constantă comparație cu industria din care face parte respondentul respectiv.

Mai mult de atât, companiile care vor să își testeze maturitatea digitală beneficiază de suportul, experiența și expertiza echipei Grapefruit în analizarea și mai în profunzime a acestor date, precum și în îmbunătățirea lor. 

Digital Evaluator poate fi accesat aici.

Grapefruit este o agenție de consultanță digitală și User Experience din Iași. De 21 de ani, agenția oferă servicii digitale clienților, companii multinaționale din România, punând accent pe găsirea celor mai bune soluții pentru provocările de marketing & business. Calitatea și flexibilitatea sunt elementele cheie în Grapefruit, scopul lor final fiind îmbunătățirea companiilor la nivel digital.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: