Grapefruit a lansat Picard, un tool unic dedicat generării de lead-uri

Grapefruit a lansat Picard, un tool unic dedicat generării de lead-uri

Agenția de consultanță digitală și user experience Grapefruit a lansat Picard, un instrument unic în piața de digital locală de generare de lead-uri, alternativă la formularele clasice, făcând tranziția către conversațiile de tip chatbot. Picard este gândit ca un framework ce are la bază un sistem de întrebări-răspunsuri mapate pe flow-urile dorite de clienți. Deasupra acestui framework se dezvoltă în

Cum mi-am testat abilitățile de coaching și învățare prin cross-learning

Cum mi-am testat abilitățile de coaching și învățare prin cross-learning

Abilitățile grafice ale unui designer se pot dovedi a fi utile și în alte departamente, cu siguranță. Am creat un grup de studiu în care un tester, un front-end developer și doi membri ai echipei de content au fost inițiați în Photoshop. Iată cum s-a desfasurat procesul de învățare. De Victor Keller Fiecare progresează în ritmul propriu. Unii sunt auto-didacți,

Cum a fost la WIAD 2017?

Cum a fost la WIAD 2017?

Pe 18 februarie a avut loc World Information Architecture Day (WIAD) 2017. Conferința organizată pe plan local la Iași de Grapefruit, aflată la a șasea ediție în Romania, s-a desfășurat în acest an simultan în 58 de orașe, 24 de țări, 5 continente, fiind găzduită pentru prima dată la Iași.   Prezentările susținute la Iași, la care au asistat peste 60

World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

Ajunsă la cea de-a șasea ediție în România, WIAD (World Information Architecture Day) se va desfășura pentru prima dată la Iași, pe 18 februarie.  Ediția de anul acesta stă sub semnul unei teme extrem de importante și actuale: strategia și structura informației. ”World Information Architecture Day reprezintă un prilej de a aduce în atenția comunității din România, importanța Arhitecturii Informaționale

Story + Experience = Storience

Story + Experience = Storience

Pana in iunie 2012, Adriana si Stefan Liute au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit. Din iulie, povestea lor merge mai departe, tot in echipa, insa intr-o companie nou infiintata, Storience. La cateva zile de la lansare, ne-au povestit despre planurile lor si echipa pe care o vor alaturi de ei. Nu in ultimul rand am vorbit