Categories: FinanțeStiri

Grawe intra pe piata asigurarilor auto

Reading Time: 2 minute

Grawe Romania a anuntat ca a depus luna trecuta la ASF dosarele de autorizare pe doua clase de asigurare, respectiv CASCO si RCA.

Intrarea asiguratorului pe segmentul auto in cursul anului 2016 se incadreaza in strategia generala la nivelul grupului Grawe de a include asigurarile auto in portofoliul companiilor din grup. In acest moment, societatile din cadrul grupului Grawe active pe piata de asigurari auto sunt cele din Austria, Slovenia, Croatia, Bosnia, Ucraina si Moldova.

”Principalul motiv pentru care am luat decizia sa intram pe piata auto din Romania este acela ca intelegem nevoia clientilor de a lucra cu un asigurator care le poate oferi o gama completa de servicii. Grawe este un brand consacrat ca apartinand unui asigurator de retail si acest aspect nu se va schimba – clientul persoana fizica este in centrul atentiei noastre si stim cu totii cat de importanta este mobilitatea personala in viata romanilor. Ne indreptam si in Romania spre modelul implementatin tari cu traditie in domeniu, unde intre un asigurator corect si clientul sau multumit se dezvolta o relatie de parteneriat pe termen lung”, a declarat Paul Swoboda, Presedintele Directoratului Grawe, intr-un comunicat de presa.

”Pentru business-ul auto, conform strategiei noastre generale, vom ramane un asigurator cu preturi corect dimensionate in functie de acoperire si nu vom aplica o strategie de crestere rapida a cotei de piata – dorim o crestere organica, sanatoasa si profitabila. Cred ca se poate face profit din orice linie de business, cu conditia sa fie bine gestionata. Politica noastra pe termen mediu este aceea de a avea un portofoliu echilibrat pe toate liniile business – viata, proprietati si auto”, completeaza Paul Swoboda.

Dupa finalizarea intregului proces de autorizare pe linia auto, strategia de distributie a acestor noi produse va ingloba canalele de vanzare directa, parteneriatele speciale cu brokeri selectati si utilizarea portofoliului de clienti existent.

Oana Voinea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

23 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago