Companii CSR Stiri

Greet, noul brand social responsabil Accor

23 sept. 2019 3 min

Greet, noul brand social responsabil Accor

Reading Time: 3 minute

Conștienți de noile tendințe, călătorii sunt din ce în ce mai concentrați pe experiențele hoteliere care respectă oamenii. Pentru a veni în întâmpinarea acestora, Accor rescrie regulile și prezintă “Greet”, o alternativă nouă de ospitalitate și turism durabil, care mixează preocuparea pentru mediu cu o abordare socială responsabilă pentru călătorii care caută autenticitatea.

Greet este un brand bazat pe comunitate, nestandardizat și responsabil care se distinge prin numele și identitatea sa, unice in portofoliul de branduri al Accor Group.

chambre double Antoine Martel jpg

Greet a fost creat la începutul acestui an ca răspuns la o singură observație: călătorii își doresc o experiență hotelieră de înaltă calitate și la prețuri accesibile, în același timp căutând să adauge sens achiziției și să-și reducă impactul asupra planetei. Conceptul abordează o dublă provocare printr-un model de afaceri flexibil pentru parteneri și o experiență hotelieră complet nouă pentru clienți.

Hotelurile Greet includ o serie de caracteristici cheie ale mărcii, inclusiv logo-ul său în zonele comune, o masă mare pentru împărtășirea momentelor speciale și asigurarea că 20% din camere pot găzdui între 4 și 6 persoane. Fiecare proprietar de hotel este liber să se exprime cu condiția de a rămâne fidel celor trei principii Greet: salvarea obiectelor provenite din rețele second-hand sau de la furnizori eco-responsabili; reciclarea obiectelor decorative neobișnuite și revizuirea acestor obiecte pentru a le reface și a le oferi o a doua viața.

“De la crearea sa, Accor a fost întotdeauna o companie atentă la nevoile partenerilor și francizaților săi. Prin planul nostru de extindere a portofoliului de mărci, lansat de Sébastien Bazin, ne susținem angajamentul de a oferi mereu experiențe memorabile clienților noștri, în timp ce sprijinim simultan rețeaua de francizați. Odată cu lansarea Greet, scopul nostru este pur și simplu să oferim o soluție ideală proprietarilor de hoteluri independente, oferind o marcă ce combină regenerarea structurilor hoteliere existente cu controlul costurilor, atât în ​​ceea ce privește renovarea, cât și reamenajarea spațiilor”, a declarat Franck Gervais, CEO, Accor Europe.

espace detente Antoine Martel jpg

Accor sprijină partenerii săi francizați oferindu-le mai multă flexibilitate și libertate proprietarilor de hoteluri. Astfel, a fost introdus un ecosistem care ajută proprietarii hotelurilor în politica lor de renovare și de modernizare a activelor. Parteneriatele cu organizațiile cheie permite fiecărui hotel să-și transforme abordarea pentru a oferi a doua șansă și a fi în conformitate cu marca responsabilă social.

Un alt partener de precizat a fost “L’atelier Consommateur & Citoyen”, lansat în primăvara anului 2019 de “C’est qui le Patron”. Scopul parteneriatului este de a colabora cu un grup de consumatori pentru a crea căi de progres pentru a regla conceptul greet și a-l face un model de ospitalitate durabil.

“Aceste parteneriate sunt esențiale, deoarece ajută la transformarea angajamentului nostru de a oferi a doua șansa în realitate, atât pentru partenerii noștri francizați, cât și pentru clienții noștri. greet este un brand incluziv, în care comunitatea joacă cu adevărat un rol cheie. Credem cu tărie că prin colaborare, creând sinergii atât la nivel național, cât și la nivel local, vom putea avea un impact pozitiv asupra societății noastre”, a completat Franck Gervais, CEO, Accor Europe.

Greet pune la îndoială modelele tradiționale de marketing pentru a permite consumatorilor să lucreze alături de producători pentru a-și crea propriile produse, accelerând astfel tranziția vitală pe care trebuie să o facă societatea în ceea ce privește problemele de mediu.

Multe locații își vor deschide ușile în viitorul apropiat, în special în Marsilia (St Charles et Aéroport), Lyon Perrache, Paris, St-Witz, Rennes, Bourges și St-Germain-en-Laye, după ce, în aprilie 2019 a fost deschis primul hotel greet, în inima podgoriilor din Burgundia.

Grupul Accor planifică să deschidă 300 de hoteluri greet în toată Europa până în 2030 iar orașul german Darmstadt vor fi printre primele care vor avea un hotel greet în următoarele luni.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: