CSR Stiri

Groupama și Fundația pentru SMURD lansează la nivel național “Salvatorii de vieți”, program gratuit de instruire în acordarea primului ajutor

17 iul. 2023 2 min

Groupama și Fundația pentru SMURD lansează la nivel național “Salvatorii de vieți”, program gratuit de instruire în acordarea primului ajutor

Reading Time: 2 minute

Groupama, liderul pieței de asigurări din România, lansează la nivel național programul “Salvatorii de vieți”, un proiect prin care își propune să instruiască cât mai multe persoane în acordarea primului ajutor. Atelierele de instruire sunt gratuite și disponibile la nivel național.

Programul “Salvatorii de vieți” face parte dintr-o inițiativă derulată la nivel internațional de Grupul Groupama, iar în România este desfășurată în parteneriat cu Fundația pentru SMURD, voluntarii din cadrul organizației susținând ateliere în cadrul cărora participanții sunt instruiți cum să recunoască o situație de urgență și cum să intervină corect până la sosirea echipajelor de urgență.

Potrivit celor mai recente statistici, doar 20% dintre români declară că au noțiuni de bază privind acordarea primului ajutor, în timp ce peste 80.000 de oameni mor anual pentru că nu primesc la timp primul ajutor într-o situație de urgență. În acest context, Groupama a lansat programul “Salvatorii de Vieți”, un program deschis tuturor celor care își doresc să învețe cum să acorde primul ajutor. Atelierele de instruire sunt disponibile în diverse orașe din țară, acestea putând fi organizate și la cerere, acolo unde există suficienți doritori. Înscrierile se fac online, prin platforma https://salvatoriidevieti.groupama.ro/

“Un accident se poate întâmpla oriunde, oricând și oricui, trebuie deci să putem conta pe oricine. Primul ajutor poate face diferența între o viață pierdută și una salvată și ne poate transforma pe oricare dintre noi în salvatori. Aceste motive stau la baza programului pe care, alături de partenerii noștri de la Fundația pentru SMURD, îl transformăm acum într-o inițiativă națională și accesibilă tuturor, în mod gratuit. Suntem recunoscători că putem face asta, alături de Grupul nostru, de o echipă și un partener preocupați în mod real de comunitățile noastre”

Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare și Servicii Clienți Groupama

Până în prezent, prin acest program au fost instruite peste 1.000 de persoane din peste 40 de orașe din țară, printre care București, Cluj-Napoca, Brașov, Constanța, Galați, Baia Mare, Oradea, Timișoara, Arad, Drobeta Turnu Severin, Reșița, Iași sau Botoșani.

“Instruirea populației în prim ajutor este un standard internațional la care societatea noastră trebuie să adere. Cu cât instruim mai mulți oameni, cu atât salvăm mai multe vieți, statisticile internaționale demonstrând clar acest lucru. Este vorba de manevre simple, la îndemâna oricui, dar care fac diferența în situații de urgență și prin care putem salva viața unui semen al nostru, poate chiar a unui membru al familiei noastre. Acest program, care continuă colaborarea începută în 2022 cu Groupama, ne dorim să ajungă la cât mai mulți oameni și se alătură eforturilor făcute și prin voluntarii Fundației pentru SMURD de a instrui populația în acordarea primului ajutor.”

Dr. Ioana Dărămuș, coordonator al activității Fundației pentru SMURD

Cu ajutorul voluntarilor Fundației pentru SMURD, participanții pot învăța cum să recunoască în mod corect o situație de urgență, cum să realizeze resuscitarea cardio-pulmonară și manevre de dezobstrucție a căilor aeriene superioare, atât în cazul adulților, cât și în cazul sugarilor și copiilor.

Prin strategia sa de CSR, Groupama țintește să aducă o schimbare semnificativă în comunitate și să răspundă unor nevoi reale. Solidaritatea, responsabilitatea și proximitatea sunt valori care guvernează activitatea Groupama, iar compania va continua să investească în parteneriate de lungă durată, dar și în acțiuni ferme, cu beneficii tangibile pentru clienți și comunitățile locale.

Groupama, liderul pieței de asigurări din România conform ultimelor date disponibile, are în portofoliu peste 1,5 milioane de clienți individuali și peste 110.000 de companii.

Array

Articole pe aceeași temă: