Stiri Business MarComm

GroupM România a lansat programul de cercetare media Innovation Lab, în premieră pentru Europa de Est

14 sept. 2022 2 min

GroupM România a lansat programul de cercetare media Innovation Lab, în premieră pentru Europa de Est

Reading Time: 2 minute

GroupM România a lansat în septembrie Innovation Labuna dintre cele mai provocatoare și vizionare inițiative de cercetare media, la nivel global. Alături de birourile din Eindhoven, Amsterdam, Copenhaga și Aarhus, echipa din București, prima din Europa de Est, va cerceta oportunitățile pe care Metaverse, folosirea NFTs, Artificial Intelligence și IoT le deschid pentru industria media.

Spiritul inovator și dorința de a fi în miezul schimbării sunt în ADN-ul agențiilor noastre și ne-au permis de fiecare dată să ne păstrăm poziția de top în livrarea de soluții și rezultate remarcabile către clienții noștri.

Programul a fost inclus în agenda Campus Media Academy, un bootcamp care pregătește tineri pasionați de comunicare pentru a deveni specialiști în media. Numele celor trei echipe de cercetare sunt Galaxy Hub, MAIA și Trifolium.

Pe tot parcursul programului, participanții beneficiază de training și mentorat oferit de colegii din GroupM, profesioniști în digital, research&insights. Ce impact pot avea în media marile schimbări din societate, cum anticipezi un trend, cum identifici o nevoie pentru care apoi să găsești o soluție sunt întrebările de la care pornesc cei 10 tineri.

GroupM România a lansat programul de cercetare media Innovation Lab

„Acest program a fost de la bun început o continuare firească și câștigătoare pentru ambele părți: Campus Media Academy și participanții acesteia și Innovation Lab, proiect dezvoltat de către grupul GroupM.

În primul rând, șansa de a participa la acest program îi familiarizează pe participanți cu metodologia Design Thinking. În al doilea rând, îi face curioși și îi învață cum se face cercetare, iar acesta cred că este cel mai important lucru. Așteptăm de la ei prototipuri care în viitor să poată fi folosite de către industria media sau clienții ei,” a declarat Nineta Ceauș, HR Director, GroupM România.

Printre proiectele de cercetare realizate în alte țări se numără „Screenless work”, un mod de lucru ce presupune limitarea timpului petrecut în fața ecranelor și folosirea unor ochelari speciali, dar și integrarea în echipă a unui nou digital human, Nova Green, cu rol de influencer și propriul cont Instagram.

Un alt proiect de succes, creat prin Innovation Lab și folosit deja în campaniile mai multor clienți ai agențiilor din GroupM România, este INCA, o platformă care oferă servicii de influencer marketing concentrate pe eficientizare și brand safety.

Despre GroupM

GroupM este liderul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 60 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. Portofoliul GroupM include Data & Technology, Investiții și Servicii, toate unite sub umbrela noii ere media în care comunicarea aduce valoare adăugată omenirii. Prin eficientizarea beneficiilor de volum, compania inovează, se diferențiază și generează valoare sustenabilă pentru clienții din toată lumea.

Photo 213874054 © Noipornpan | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: