Business Tech

Grupul Digi, creștere de 11% a veniturilor pe primul trimestru din 2020

15 mai 2020 2 min

Grupul Digi, creștere de 11% a veniturilor pe primul trimestru din 2020

Reading Time: 2 minute

Grupul Digi Communications anunță venituri în creștere cu 11%, la 31 martie 2020, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent (de la 281,2 milioane euro la 313,2 milioane euro). EBITDA (profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare) a fost de aproximativ 114,7 milioane euro, o creștere cu 26,4 % față de aceeași perioadă a anului 2019.

În România, în perioada de restricții, s-a remarcat o creștere a utilizarii de servicii fixe de internet și televiziune prin cablu pentru clienții rezidențiali. Necesitatea de a fi conectați și trecerea masivă la munca de acasă au contribuit la utilizarea susținută de servicii fixe. Aceasta s-a reflectat în creșterea traficului în rețeaua fixă cu 20-30%, în special în a doua parte a zilei. 

Astfel, la finalul primului trimestru, Digi a înregistrat un progres al RGU pentru serviciile de internet și televiziune prin cablu și a atins un număr record de servicii vandute clienților: 3,7 milioane RGU (televiziune prin cablu), respectiv 2,9 milioane RGU (internet fix).

“În ultimele 2 luni, prioritățile echipei noastre de management au fost să asigurăm atât condițiile de sănătate pentru angajați și clienți, cât și echipamentele de protecție necesare. Am făcut eforturi pentru a preveni blocajele în lanțul de aprovionare, am continuat să dezvoltăm capacitățile tehnologice și să asiguram lichiditatea companiei. Confruntate cu restricții în toate teritoriile unde operăm și cu schimbarea comportamentului clienților, echipele noastre au depus toate eforturile pentru a păstra același nivel de calitate al serviciilor ca în perioadele de normalitate. Rețelele noastre au susținut o creștere de trafic de până la 30%, pentru datele fixe, la ore de vârf, și o creștere normală a traficului de date mobile de 11%, în martie, comparativ cu februarie, în România. Echipele din vânzările corporate și-au adaptat strategiile la o nouă realitate a pieței, concentrându-se asupra activităților de suport și asistență pentru clienții B2B”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer al Digi Communications.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: