MarComm

Grupul Godmother anunță o cifră de afaceri de 7,9 mil. euro în 2023

Reading Time: 2 minute

Grupul Godmother, care are ca nucleu agenția de brand experience Godmother, una dintre cele mai importante agenții de evenimente în industria de publicitate, și-a făcut public bilanțul pe anul 2023, anunțând o cifră de afaceri de 7,9 mil euro – o creștere cu 19% față de anul precedent. Alte cifre relevante comunicate de agenție:

  • Peste 150 de evenimente organizate;
  • 560 de comenzi onorate;
  • 38 de clienți cu care a colaborat;
  • Echipa cuprinde 38 de profesioniști în experiența de brand și BTL;
  • Godmother a lansat încă două tool-uri noi proprii, pentru o gestionare optimă a evenimentelor și  loializarea clienților.

Alice Gavril, Managing Partner Godmother, a declarat: ”Implicarea noastră în proiecte regionale, precum și accesul la resurse și know-how internaționale au ridicat nivelul produsului de agenție, iar acest lucru s-a văzut nu doar la calitatea livrării, ci și în creșterea cu două cifre. A contat enorm și faptul că am investit în atragerea și formarea de talente, direcții noi de dezvoltare, punând accent pe adoptarea tehnologiei – pentru care clienții au un apetit din ce în ce mai ridicat”.

Prin apartenența la 27Names, o rețea ce reunește agenții independente de evenimente de top din Europa, Godmother dezvoltă constant capabilitățile oamenilor și soluțiile inovatoare proprii – un element diferențiator în industria de evenimente.

Pentru 2024, Godmother anunță continuarea investițiilor în talente și în tool-uri de ultimă generație, care să integreze inteligența artificială și alte noi tehnologii în experiența completă de brand pe care o livrează clienților.

Serviciile agenției sunt grupate în trei mari categorii:

  • Events -transformarea evenimentelor corporative, a comunicării interne și employer branding-ului în experiențe autentice, de impact;
  • Experiențe memorabile de festival, caravane care generează interactivitate, standuri inovatoare și experiențe de brand imersive;
  • Instore – promoții de impact și activări dinamice în interior (magazine, showroom-uri etc).

Principalul business al grupului este Godmother (brand experience, evenimente), celelalte entități fiind Cognition (agenție de digital), Tappy (promoter digital), Cyberevent (hub de instalații digitale) și Brigada Creativă (evenimente pentru instituții publice).

Godmother are în portofoliu jucători de top în categoriile lor, care fac o prioritate din interacțiunea de calitate cu publicul lor și experiența memorabilă de brand oferită consumatorilor. Clienții Godmother provin din industrii precum: FMCG, retail, sectorul financiar, pharma, tehnologie, agrobusiness, electronice.

Godmother este o agenție de publicitate specializată în experiența de brand și evenimente, cu 25 de ani de activitate. Are la activ peste 1.000 de evenimente organizate cu succes, și o echipă de profesioniști seniori pentru care implementarea fără cusur, inovarea și perfecționarea constantă reprezintă standardul.

Începând din aprilie 2022, Godmother este membru al 27Names – o rețea ce reunește agenții independente de evenimente de top din Europa, implicându-se constant în proiecte regionale. Accesul la resurse și know-how internaționale aduce plusvaloare nu doar produsului de agenție, ci și la nivel de industrie pe plan local.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

9 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

10 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

11 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

11 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

11 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

11 ore ago