Business

HEINEKEN România lansează Trainee Program-ul în Supply Chain

Reading Time: 2 minute

HEINEKEN Trainee Program se adresează tinerilor absolvenți de studii universitare cu profil tehnic sau alimentar din România, care își doresc să înceapă o carieră în industria berii. Pentru aceștia, compania pune la dispoziție 8 poziții de trainee în departamentul de Supply Chain, în cele 4 fabrici HEINEKEN din România.

Recrutarea se desfășoară pe platforma jobful.io, în perioada iulie – august 2021. La finalul procesului de recrutare, cei 8 trainee vor beneficia de un program de inducție, care îi va pregăti pentru activitatea în fabricile din Miercurea Ciuc, Târgu Mureș, Constanța sau Craiova.

HEINEKEN Trainee Program va debuta la începutul lunii septembrie și va dura 13 luni. Pe durata programului, cei 8 trainee vor avea ocazia să lucreze pe diverse proiecte care le vor pune în valoare abilitățile și îi vor pregăti pentru un post în Supply Chain, departamentul responsabil de producerea berii, de la orz, până la produsul final. La finalul programului, cei 8 trainees vor avea oportunitatea să rămână în cadrul companiei pe o poziție permanentă, în departamentul de Supply Chain.

Cei care își doresc să facă parte din acest program trebuie să fi absolvit recent sau de cel mult un an studii universitare cu profil tehnic sau alimentar. De asemenea, candidații trebuie să aibă o experiență de lucru de maximum 2 ani, pentru care se iau în considerare și internship-urile, și să poată comunica ușor în limba engleză.

În acest demers, HEINEKEN România a încheiat un parteneriat cu jobful.io, un start-up românesc care propune o experiență de recrutare alternativă. Astfel, aplicanții trec printr-un proces menit să-i testeze, dar și să-i ajute să înțeleagă mai bine postul pentru care aplică. În prima etapă, tinerii sunt invitați să parcurgă cursul Academia de Bere, care le prezintă elementele de bază ale producției de bere și detalii despre departamentul de Supply Chain. Pe măsură ce află mai multe informații, candidații pot susține un test care le evaluează nivelul de cunoștințe și pot lua parte la provocări menite să le stimuleze creativitatea. 

„Credem că este o datorie și o necesitate să le oferim o șansă tinerilor la început de drum, să le punem la dispoziție cadrul potrivit în care ei să crească și să se dezvolte într-un domeniu dinamic și plin de provocări. Fiecare coleg reprezintă o parte importantă din povestea HEINEKEN în România, iar contribuția fiecăruia este una importantă și apreciată. De aceea, vrem să transmitem mai departe moștenirea și experiența noastră celor care ne urmează. Ne dorim ca tinerii absolvenți de astăzi să fie profesioniștii de mâine, cu care să ne putem mândri. Apreciem întotdeauna entuziasmul și viziunea generațiilor mai tinere și ne dorim să-i avem alături de noi în povestea HEINEKEN. Sunt convins că această ediție este doar începutul unui proiect îndelungat, în cadrul căruia vom recruta tineri nu doar pentru departamentul de Supply Chain, ci și pentru alte departamente. Le doresc candidaților mult succes și îi asigur că îi așteaptă o experiență frumoasă,” a spus Sorin Bănulescu, People Director, HEINEKEN România.

Romanita Oprea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

o zi ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago