Marketing MarComm Stiri

Heineken® România și Uber le oferă fanilor o experiență exclusivă la finala UEFA Champions League

20 mai 2024 2 min

Heineken® România și Uber le oferă fanilor o experiență exclusivă la finala UEFA Champions League

Reading Time: 2 minute

Heineken® România și Uber anunță o colaborare care va transforma vizionarea finalei UEFA Champions League 2024 într-o experiență exclusivă pentru fanii înfocați ai fotbalului, cei care nu ratează niciun meci al echipei lor preferate.

Parteneriatul celor două branduri prezente pe plan local face parte din campania „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, în care Heineken® România celebrează suporterii fotbalului, indiferent de sex, înfățișare, vârstă, job sau stil de viață, pentru a combate, astfel, prejudecățile din lumea acestui sport care încadrează fanii într-un anumit tipar ce îi pot pune, uneori, inclusiv într-o lumină nefavorabilă.

Despre experiența oferită cadou suporterilor

În seara finalei UEFA Champions League 2024 (eveniment ce va avea loc pe 1 iunie a.c., începând cu ora 22.00, pe stadionul Wembley din Londra), cu o oră și jumătate înainte de debutul meciului și până în minutul 30 al primei reprize, în aplicația Uber va fi disponibil un produs nou: „Champions Cruise”, vizibil pentru persoanele din București care își setează destinația în perimetrul celor trei locații prestabilite de vizionare a finalei: Berăria H, TRICKSHOT Promenada și Urban House.

Persoanele care doresc să se bucure de experiența exclusivă vor trebui să selecteze acest nou produs din aplicația Uber, care le va transforma seara de meci într-un moment inedit: ei vor fi preluați gratuit de o mașină premium, din categoria Black, personalizată, accesorizată de Heineken® România și plină de surprize, care îi va conduce către locația aleasă pentru vizionarea meciului, în condițiile unui star.

Odată ajunși la locația prestabilită, suporterii se vor alătura celorlalți fani prezenți să urmărească meciul într-o atmosferă deosebită, specifică unei finale UEFA Champions League.

Finală vizionată alături de Camelia Bălțoi, Răzvan Raț și Ionuț Rusu

Pe lângă experiența pe care iubitorii fotbalului o pot comanda din aplicația Uber, Heineken® România a pregătit și un concurs în colaborare cu Camelia Bălțoi – prezentatoare de știri sportive, Răzvan Raț – fost jucător în UEFA Champions League și om de afaceri și Ionuț Rusu – creator de conținut și comediant.

Începând cu 16 mai 2024, fanii se pot înscrie la concurs pe paginile de Instagram ale Cameliei Bălțoi, lui Răzvan Raț și Ionuț Rusu, iar cei desemnați câștigători vor fi preluați cu o mașină Uber chiar de către Răzvan, Camelia sau Ionuț, urmând să vizioneze împreună finala UEFA Champions League, la aceeași masă, într-una dintre cele trei locații predefinite și alese anterior.

Toate detaliile despre această colaborare, despre mecanismul campaniei, precum și despre întreaga experiență sunt disponibile AICI.

Despre HEINEKEN®

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 90.000 de colegi creează bucuria autentică de a fi împreună pentru a inspira o lume mai bună și aduc la viață valorile companiei noastre : Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi. În România, HEINEKEN este prezentă din 2003.

Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, 99% dintre acestea fiind produse în cele trei fabrici locale din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, furnizăm către piața locală aproximativ 98% din producția noastră, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.

Array

Articole pe aceeași temă: