MarComm Marketing Publicitate Stiri

Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope

19 mart. 2025 3 min

Henkel România marchează 30 de ani de succes prin inovație și tehnologie în trade marketing, alături de Mediascope

Reading Time: 3 minute

Henkel România, unul dintre liderii pieței de bunuri de larg consum, a aniversat trei decenii de prezență pe piața din România, printr-o campanie desfășurată în perioada 1 septembrie 2024 – 15 noiembrie 2024, sub conceptul „30 de ani în România. 30 de ani Henkel alături de tine”.

Campania a avut ca piloni principali utilizarea inovației și a tehnologiei în trade marketing, prin acțiuni dezvoltate și implementate de către agenția de trade marketing Mediascope.

30 de ani de Henkel cu Mediascope

Prin propunerea unor soluții high-tech, campania a atras un număr record de participanți pentru Henkel în România. Consumatorii s-au implicat în număr semnificativ, atât online, cât și la raft, prin interacțiune directă cu materialele POSM inovatoare, prin zone speciale de testare a produselor și prin experiențe personalizate inspirate din viața consumatorilor. Activările au pus în valoare brandurile companiei – Persil, Perwoll, Bref, Somat, Silan, Pur, Clin, Syoss, Gliss, Fa.

Rezultatele obținute reflectă nu doar popularitatea gamelor Henkel, ci și eficiența abordării Mediascope, care a combinat cu succes plasările speciale, digitalizarea și experiența directă a consumatorilor cu brandurile participante.

„Prin această campanie, am celebrat nu doar 30 de ani de reușite, ci și oamenii care ne-au fost alături în tot acest timp. Le-am fost aproape în momentele lor de determinare, le-am împărtășit visurile și am admirat fiecare pas care i-a făcut mai puternici. Inspirându-ne din poveștile lor, am îmbinat tradiția cu inovația, creând produse menite să le facă viața mai ușoară, mai frumoasă și mai împlinită.

Sub sloganul «30 de ani alături de tine. 30 de ani de încredere și calitate Henkel», am căutat campionii de zi cu zi – oameni care, prin perseverență, pasiune și determinare, transformă fiecare provocare într-o oportunitate. Această campanie este despre noi toți. Despre trecutul pe care l-am construit împreună și despre viitorul în care vom continua să inovăm, să creștem și să fim mereu alături unii de alții”,
a declarat Ruxandra Stancu, Business Unit Manager Mediascope și coordonator campanie.

Pe lângă impactul asupra vânzărilor, această inițiativă aniversară a consolidat relația companiei cu partenerii de retail ca urmare a implementării unor soluții inovatoare de trade marketing, menite să creeze experiențe memorabile pentru consumatori.

Despre Henkel

Compania Henkel a fost fondată în 1876 și are astăzi o echipă diversă de peste 50.000 de oameni din întreaga lume, uniți de o cultură organizațională puternică, valori bine definite și un scop comun: „Pioneers at heart for the good of generations”. Sustenabilitatea are o tradiție lungă în istoricul Henkel, iar compania are o strategie clară de sustenabilitate cu obiective specifice pe termen lung.

Cu brandurile, inovațiile și tehnologiile sale, Henkel deține poziții de lider de piață la nivel mondial. Divizia Henkel Consumer Brands deține poziții de lider în categoriile de îngrijire a părului, detergenți și produse de îngrijire a casei pe mai multe piețe și categorii din întreaga lume. Cele mai puternice branduri ale companiei la nivel internațional sunt Persil, Syoss și Schwarzkopf.

Despre Mediascope

Agenția de trade marketing Mediascope este specializată în activări de brand, campanii integrate și soluții creative pentru o gamă variată de clienți. Cu o experiență solidă în industrie, agenția oferă servicii personalizate, de la strategie și creație până la implementare și măsurarea performanței.

Domenii de expertiză:

  • Activări de brand: Organizarea și implementarea de activări la punctele de vânzare, în cadrul evenimentelor sau în spații publice, pentru a crește vizibilitatea și engagement-ul.
  • Campanii integrate: Dezvoltarea de soluții de marketing 360°, care includ elemente de new tech, digital, outdoor, in-store și experiențial.
  • Producții personalizate: Dezvoltarea POSM-uri inovatoare de brand, teatralizări, plasări experiențiale, tehnologie și data collection.

Mediascope colaborează cu branduri de renume din industrii diverse, precum: FMCG, spirtoase și băuturi alcoolice, retail și comerț, evenimente și festivaluri, fiind orientată către livrarea unor campanii care generează impact măsurabil, fie prin creșterea vânzărilor, fie prin consolidarea imaginii de brand.

Echipa Mediascope oferă soluții inovative, dar ancorate în realitățile și obiectivele de business ale clienților și se implică activ în procesul de creare și implementare, colaborând îndeaproape cu clienții pentru a se asigura că fiecare proiect este aliniat la cerințele acestora.

Articole pe aceeași temă: