Finanțe Stiri

Home’Bank va deveni în curând singurul canal de confirmare a plăților pentru utilizatorii ING

11 mai 2021 2 min

Home’Bank va deveni în curând singurul canal de confirmare a plăților pentru utilizatorii ING

Reading Time: 2 minute

Ca urmare a intrării în vigoare a noilor reglementări europene pentru confirmarea plăților online, Home’Bank va deveni în curând singurul canal de confirmare a plăților pentru utilizatorii ING.

Este motivul pentru care ING introduce două noi opțiuni care să facă cumpărăturile online cu cardul ING mai simple.

  1. Clienții pot vedea și copia detaliile cardului direct din Home’Bank pentru a le folosi direct în câmpurile afișate în pagina de plată. Clientul intră la secțiunea ”cardurile mele” și selectează cardul cu care vrea să plătească. Următorul pas este selectarea ”Detalii card” și introducerea parolei. După autentificarea suplimentară, detaliile sunt vizibile timp de 60 de secunde și pot fi copiate prin apăsarea pe iconița din dreptul cardului. Această funcționalitate este disponibilă doar de pe mobil, pentru sistemele Android și Apple.
  2. Clienții care nu au un cont curent în lei, dar folosesc un card ING (fie că este un card secundar, un card de business sau un card în euro), pot de acum să confirme plata prin aplicația Home’Bank. Pentru a activa aplicația, clientul trebuie să acceseze pagina dedicată și să urmeze pașii pentru activarea serviciului. Informații pot fi găsite și pe site-ul băncii și apelând call center-ul.
Roxana Petria - ING Bank România.
Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement, ING Bank România

„Promisiunea ING față de clienții săi este să le ofere o bancă 100% digitală. După ce am făcut numeroase servicii bancare disponibile din Home’Bank, de la deschiderea relației, produse de economisire, creditare, investiții și operațiuni de zi cu zi, acum devine disponibilă și opțiunea de a închide contul la bancă, într-un proces 100% online. Deși ne va părea rău să îi vedem că pleacă, vrem să le oferim clienților cea mai bună experiență chiar și pe ultima sută de metri”

Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement, ING Bank România.

Închiderea contului direct din Home’Bank

Această opțiune este disponibilă clientului titular pe cont. Acesta accesează meniul ultimului cont curent, selectează ”Mai multe” și apoi ”Închidere cont”.

În cazul în care clientul își închide ultimul cont și nu beneficiază de un alt serviciu ING, relația și serviciul Home’Bank se vor închide odată cu aceasta, iar clientul va fi delogat din aplicație.

În cazul în care clientul își închide ultimul cont, dar beneficiază de un alt serviciu ING (de exemplu mandatat, codebitor, posesor de card suplimentar etc.), relația și serviciul Home’Bank rămân active.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: